X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

آلمانی‌ها، ایتالیایی‌ها و فرانسوی‌ها در صدر گردشگران کرمان

اخبار
date۲۲ شهریور ۱۳۹۶
comment0

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کرمان گفت: گردشگران آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی که در صدر گردشگران ورودی به کرمان هستند، همیشه مسیرهای سنتی را طی می‌کنند.


مسعود دهقانی به خبرنگار مهر گفت: گردشگران خارجی استان کرمان بیشتر از آلمان، فرانسه و ایتالیا می‌آیند ولی هنوز برای تورهای گردشگری خارجی اقامت در خانه‌های بوم‌گردی تعریف نشده است و به همین دلیل گردشگران خارجی که با تور به کرمان می‌آیند به خانه‌های بوم‌گردی نمی‌روند. از طرفی خانه‌های بوم‌گردی مدت زیادی نیست که در استان باب شده‌اند، این خانه‌ها در کنار یک هتل ۵ ستاره در کرمان و چند هتل و مهمانسرای دیگر به جذب گردشگر در ماه‌های مهر و آبان، فروردین و اردیبهشت می‌پردازند.

 

وی افزود: مسافران کرمانی برای خروج از کشور به تهران می‌آیند و بعد سفر خارجی خود را آغاز می‌کنند. قبلا به سمت دبی پرواز مستقیم وجود داشت اما کنسل شد و شاید یکی از دلایلش این بود که عرب‌ها به شهرهای کویری ایران نمی‌آیند. الان تنها به سمت نجف پرواز داریم.

 

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کرمان افزود: ۱۳۰ آژانس مسافرتی در کرمان وجود دارد که نصف این تعداد عضو انجمن هستند. بیشتر این دفاتر در حوزه خروج مسافر فعالیت می‌کنند. در استان کرمان شاید حدود ۷ آژانس وجود داشته باشد که با آژانس‌های تهرانی در ارتباط هستند و می‌توانند در حوزه ورود گردشگران خارجی فعالیت کنند اما شاید هیچ کدام به صورت مستقیم اقدام به آوردن تور گردشگر خارجی نکنند.

 

دهقانی بیان کرد: تورهای گردشگری خارجی بیشتر همان مسیرهای سنتی را در پیش می‌گیرند و می‌روند مانند بازدید از ارگ بم، راین و شازده ماهان. اما اگر تورهای خارجی با موضوع طبیعتگردی برگزار شود به سمت میمند نیز خواهند رفت.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.