X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

اقامتگاهی بر روی آبها

گردشگری خارجی
date۱۵ مرداد ۱۳۹۶
comment0

«Airbnb» یک فرصت شگفت انگیز دیگر برای توریست ها فراهم کرده است. در شش ماه گذشته، آنها امکان خوابیدن در میان کوسه ها و زندگی در نقاشی مشهور ونگوک را ایجاد کرده اند و حالا با یک ایده جدید آمده اند: یک خانه مجلل شناور روی دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا!

 

این آپارتمان آفتابی شناور شامل دو اتاق خواب، یک حمام و یک سالن استراحت می شود. این خانه فاقد هرگونه دیوار است، بنابراین مهمانان با صدای امواج به خواب می روند و با اولین پرتوهای خورشید بر اقیانوس بیدار می شوند.

 

جالب ترین قسمت این خانه اجاره ای، همسایه های اطرافش هستند! در همسایگی این خانه تنوع باورنکردنی از موجودات دریایی وجود دارد که شامل بیش از ۶۰۰ گونه مرجان نرم و سخت، ۱۰۰ گونه چتردریایی، ۳۰۰۰ گونه نرم تن، ۱۶۲۵ گونه ماهی و ۱۳۳ گونه کوسه و سفره ماهی می شود. همچنین ۳۰ نوع وال و دلفین در آب های شفاف این محدوده شنا می کنند.

 

مهمانان یک وعده غذا دستپخت سرآشپز استرالیایی «Neil Perry» را خواهند خورد، سپس می توانند در اقیانوس غواصی کنند و شاهد زیبایی های خیره کننده آن باشند، بعد هم در یک باغ مرجانی خصوصی همراه با یک زیست شناس دریایی سیاحت خواهند کرد.

 

 

منبع:وبسایت برترین ها

تازه های گردشگری

پربازدیدها

گردشگری خارجی

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.