X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

بهترین مقاصد آسیایی برای سفر تابستانی

گردشگری خارجی
date۲۸ فروردین ۱۳۹۶
comment0

از جزایر و سواحل زیبا گرفته تا شهرها و روستاها، آسیا میزبان مقاصد خیره کننده سفر است که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. درحالیکه برخی از این مکان ها دوردست هستند برخی دیگر جواهرات پنهانی هستند که اغلب توسط گردشگران نادیده گرفته می شوند. برای کسانی که به دنبال بهترین و دیدنی ترین نقاط در آسیا هستند که در عین حال از شلوغی ها هم دور باشد مجموعه ای از این مقاصد سفر را که از سواحل پنهان تا دهکده های ماهیگیری زیبا تا جزایر جنگلی را در برمی گیرد گرد آورده ایم.

 

جزیره ایریوموته «Iriomote»، ژاپن

در این جزیره احساس می کنید که جنگل متعلق به شماست. حدود ۹۰% از این جزیره بزرگ توسعه نیافته با جنگل های انبوه و جنگل های حرا پوشیده شده و مناظر باورنکردنی به مسافران ارائه می کند.

 

جزایر راجا امپات «Raja Ampat»، اندونزی

علاقمندان به دنیای زیر آب اغلب به این جزایر کم جمعیت سر می زنند که در راس غربی پاپوا در اندونزی در مرکز مثلث «Coran» قرار دارد. این جزایر میزبان سه چهارم گونه های مرجانی دنیا هستند و شامل مجموعه ای از جنگل ها، سواحل سفید، تالاب های مخفی و غارهای هیجان انگیز می شود.

 

 

چامپاساک «Champasak»، لائوس

در چامپاساک شما بقایای پادشاهی را در ساختمان های استعماری باقی مانده خواهید دید. انواع امکانات رفاهی و جذابیت ها مانند ویرانه های وات فو چامپاساک از دوره آنگکور آن را جایگزین خوبی برای یک سفر شلوغ شهری می سازد.

 

کو آدانگ «Ko Adang»، تایلند

جزیره تایلندی کوآدانگ نسبتا تحت رادار است، تورهای غواصی را به سوی خود می کشد اما سواحل شنی سفید آن بازدیدکننده های کمی دارد. این جزیره ۱۱٫۵ مایل مربعی در پارک ملی دریایی تاروتائو قرار دارد و همه چیز از تپه های سرسبز گرفته تا صخره های مرجانی خیره کننده دارد.

 

مجمع الجزایر مرگوی «Mergui»، میانمار

این مجمع الجزایر در جنوبی ترین بخش میانمار واقع شده و بیش از ۸۰۰ جزیره دارد و برای کسانی که عاشق زندگی دریایی و غواصی هستند بسیار ایده آل است.

 

جزایر سیمیلان، تایلند

تایلند مقاصد سفر خیره کننده ای دارد که خوشبختانه هنوز از هجوم جمعیت در امان مانده اند مثل جزایر سیمیلان در دریای آندامان. هر ۱۱ جزیره در پارک ملی مو کوه سیمیلان قرار دارند و توسط آب های زلال و صخره های مرجانی احاطه شده اند که آن ها را مکان ایده آلی برای غواصی کرده است.

 

ساحل ناکپان، فیلیپین

مسافران معمولا از سه چرخه یا موتور برای رسیدن به این ساحل که در نزدیکی ال نیدو در فیلیپین قرار دارد، استفاده می کنند. این ساحل چندین کلبه غذای سرپایی، گزینه های اجاره ای ساده و عمومی، یک رستوران محلی خوشمزه و آسمان صاف باورنکردنی دارد که می توانید از آسمان شب آن لذت ببرید.

 

هوکایدو، ژاپن

هوکایدو جزیره شمالی ژاپن است که با منظره دیدنی آتشفشان ها، چشمه های آب گرم طبیعی و پیست های اسکی خیره کننده اش شناخته شده است. هیجان جویان برای لذت بردن از پارک های ملی و شرکت در فعالیت هایی مثل تماشای پرندگان یا بالون های هوای گرم به این مکان می آیند.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

گردشگری خارجی

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.