X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

تفاهم نامه هواپیمایی زاگرس و ایران ایرتور با ایرباس

اخبار
date۳ تیر ۱۳۹۶
comment0

به گزارش خبر روز، ایرباس تفاهم‌نامه جدیدی برای فروش ۲۸ فروند هواپیمای مسافربری جدید به شرکت هواپیمایی زاگرس ایران در حاشیه نمایشگاه هوایی پاریس امضا کرد.

 

شرکت ایرباس در بیانیه‌ی امضای تفاهم‌نامه‌ای برای فروش ۲۸ فروند هواپیمای مسافربری جدید به شرکت هواپیمایی زاگرس، اعلام کرد:

اجرا شدن این تفاهم‌نامه منوط به دریافت کلیه مجوزهای لازم از جمله از دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا است.

 

طبق این بیانیه، تفاهم‌نامه امضاشده میان ایرباس و شرکت هواپیمایی زاگرس شامل خرید ۲۰ فروند هواپیمای مسافربری A320neo و ۸ فروند هواپیمای A330neo است.

 

در خبری دیگر به نقل از ایرنا، هواپیمایی ایران ایرتور اعلام کرد تفاهم‌نامه خرید ۴۵ فروند هواپیمای ایرباس با این شرکت اروپایی به امضا رسیده است.

 

مدیر روابط عمومی هواپیمایی ایران ایرتور، مرضیه جعفرزاده با اشاره به ۱۸ ماه مذاکرات فشرده با مدیران ایرباس و توافق با آن‌ها گفت:

با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، در مجموع ۴۵ فروند از خانواده ۳۲۰ NEO شامل ایرباس ۳۲۱، ۳۲۰، ۳۱۹، ۳۱۸ با ظرفیت‌های متفاوت از ۱۰۰ تا ۲۴۰ صندلی خریداری شده که به مرور به ناوگان هواپیمایی ایران ایرتور اضافه می‌شوند.

 
ارزش کلی این تفاهم نامه ۴/۵ میلیارد یورو است که در فرانسه و با حضور «فابریس برژیه» مدیرعامل ایرباس، «کریستوف موریه» قائم مقام ارشد رییس قراردادهای ایرباس، «رضا موسوی» مدیرعامل ایران ایرتور و «مجید شکاری» رییس هیئت مدیره به امضا رسید.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.