X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

توافق مالک خانه ثابت پاسال با میراث فرهنگی

اخبار
date۹ خرداد ۱۳۹۶
comment0

میراث فرهنگی استان تهران با مالک خانه‌ی ثابت پاسال، بر سر این خانه‌ی تاریخی به توافق رسید.

 

سپیده سیروس‌نیا، معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران با اعلام این که با صاحب ملک خانه ثابت پاسال به توافق رسیده‌اند، افزود:

براساس توافق‌های انجام شده میان مالک عمارت تاریخی ثابت پاسال و اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران ،اصل عمارت حفظ و مرمت می‌شود، اما با فاصله‌ای به اندازه عرض معبر عمارت تا دیواره خیابان جردن (آفریقا) یک هتل در بخش شمال غربی ثابت پاسال ایجاد می‌شود.

 
وی گفت هنوز در مورد جزئیات این هتل صحبت‌های زیادی صورت نگرفته است و حتی امکان دارد کاربری این عمارت در ارتباط با هتل مورد نظر باشد. وی همچنین گفت که کار ثبت این بنا در دست اداره‌ی کل ثبت آثار تاریخی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

 

فرهاد نظری، مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی پیشتر درباره ثبت این بنای تاریخی هم گفته است:

روند ثبت عمارت ثابت پاسال براساس تفاهم‌های موجود انجام می‌شود و در حال حاضر آن را در دستور کار داریم.

 
وجیهه قاسمی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی استان تهران اعلام کرد که در حال حاضر طرح ساخت این هتل روی میز رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران است. بحث ساخت هتل جای عمارت ثابت پاسال به طور کامل کنسل است و هیچ طرح یا موردی در این زمینه وجود ندارد.

 

منبع:ایسنا

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.