X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
اعتبار این تور به پایان رسیده است
تهران
رفت : 26 آبان 1396
آتن
برگشت : 30 آبان 1396
شهر مدت اقامت هتل
آتن 4 شب --
B.B با صبحانه
هزینه تور
قیمت 2 تخته (هر نفر) 3,990,000 تومان
قیمت 1 تخته 5,590,000 تومان
کودک با تخت (۶ تا 12 سال) 3,590,000 تومان
کودک بدون تخت (2 تا ۶ سال) 2,590,000 تومان
قیمت زیر دوسال : 490.000 تومان
سایر اطلاعات تور
شهر مبدا : تهران
زمان برگزاری تور : از 26 آبان 1396 تا 30 آبان 1396
نوع سفر : هوایی
شرکت هواپیمایی : Georgian
مدارک لازم: کلیه مدارک علاوه بر ترجمه نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه دارند. 1) اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه ­های قبلی الف) مدت اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود. ب) ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است. ج) نداشتن مهر ورود و خروج (مسافرت) قبرس ترک. 2) 6 قطعه عکس 4*6 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید.( حداکثر برای 6 ماه اخیر) 3) اصل و ترجمه شناسنامه به همراه کپی از کلیه صفحات آن 4) اصل و ترجمه گواهی حساب بانکی و زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 10 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد الف) حسابهای جاری: کارکرد سه ماه اخیر به زبان لاتین با مهر بین‌الملل بانک در صورت تعداد زیاد تراکنش، ارائه گردش حساب 1 ماه گذشته کافی است. ضمنا­ً گواهی حساب یا سپرده از مؤسسه­ های مالی و اعتباری قابل قبول نمی‌باشد. باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 500،000،000 ريال باشد. 5) اصل و ترجمه سند مالکیت 6) اصل و ترجمه مدارک شغلی به همراه آخرین مدارک تحصیلی (جهت تایید مدارک شغلی) که برای کلیه مشاغل الزامی است الف) پزشکان: پروانه مطب، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی و دانشنامه تحصیلی ب) وکلا: پروانه وکالت ج) مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، آخرین فیش حقوقی و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی، آخرین لیست بیمه ارائه دفترچه بیمه و اصل مدارک تحصیلی جهت گرفتن مهر دادگستری و مهر تاییدیه وزارت امور خارجه الزامی است د) بازنشسته‌ها: حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی ه) مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه و ارائه اصل آخرین روزنامه رسمی آن شرکت و) در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب / آگهی تأسیس ز) دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل نامه اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار برای دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت‌نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است. 7) برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی پدر، همچنین خانمهای متأهل که تنها سفر میکنند، رضایتنامه محضری الزامی است 8) ترجمه مدارک شغلی همسر برای خانم­ های خانه­ دار حضور کلیه مسافرین جهت انگشت نگاری در سفارت الزامی است. اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر، نزد آژانس باقی می‌­ماند. چک رمزدار یا ضمانتنامه بانکی حداقل به مبلغ 500،000،000 ريال در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت حسن اجرای تعهدات که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز بهضمانتهای بیشتر متعاقباً اعلام می‌­گردد. لازم به ذکر است کپی مدارک بر روی برگه A4 و در یک نسخه ارائه شود.
خدمات آژانس: بلیط رفت و برگشت هواپیما ترانسفر‌های فرودگاهی اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه ویزای شنگن بیمه مسافرتی گشتهای شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی طبق برنامه تور برنامه سفر : روز 1 پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می کنیم تا از تهران رهسپار آتن شویم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان خواهیم رفت. در چند ساعتی که تا تحویل گرفتن اتاق ها زمان داریم، می‌توانیم به استفاده از اینترنت لابی یا قدم زدن در خیابان‌های اطراف هتل بپردازیم. پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گردهم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از اولین روز سفرمان در پایتخت زیبا و باستانی یونان لذت ببریم. روز 2 امروز روز دوم سفر است که با گشتی نیم روز در آتن، یکی از کهن ترین شهرهای جهان و گهواره تمدن غربی آغاز می شود. در این گشت چند ساعته از دیدنی هایی مانند آکروپلیس، معبد آتنا، معبد پارتنون، آمفی تئاتر هرودس آتیکوس و دیونیسوس، ساختمان پارلمان آتن و سربازان گارد ویژه‌اش و محله زیبای پلاکا دیدن می کنیم. پس از پایان گشت نیز می توانیم با اتوبوس به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در این شهر زیبا بگذرانیم. روز 3 امروز را کامل در اختیار داریم تا یکی از برنامه های اختیاری که راهنما پیشنهاد می دهد را انتخاب کنیم. معمولاً در این فرصت، برنامه بازدید از سه جزیره هیدرا، اِجینا و پوروس با کشتی به همراه صرف ناهار پیشنهاد می‌شود. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و هزینه اجرای آن ها، بر عهده راهنما خواهد بود. روز 4 برنامه‌ریزی امروز نیز در اختیار خودمان است. می توانیم به منظور خرید در آتن گشتی در شهر بزنیم یا به همراهی راهنما در گشتی اختیاری مانند بازدید از شهر پر رمز و راز دلفی و معبد افسانه‌ای آن شرکت کنیم. روز 5 هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! امروز عصرگاه از مقابل هتل به فرودگاه منتقل می‌شویم تا به سمت تهران راهی شویم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نمائیم، هرچند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای گروه، برای سفر بعدی با ایوار برنامهریزی کرده‌ایم.
توضیحات :
تلفن : 021-88507575
فکس : 021-88508024
info@shahinparvaz.com
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.