X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
اعتبار این تور به پایان رسیده است
تهران
رفت : 29 اسفند 1395
لیسبون
پاریس
برگشت : 7 فروردین 1396
شهر مدت اقامت هتل
لیسبون 4 شب
پاریس 4 شب
هزینه تور
قیمت 2 تخته (هر نفر) 12,190,000 تومان
قیمت 1 تخته 15,190,000 تومان
کودک با تخت (۶ تا 12 سال) 10,900,000 تومان
کودک بدون تخت (2 تا ۶ سال) 8,900,000 تومان
سایر اطلاعات تور
شهر مبدا : تهران
زمان برگزاری تور : از 29 اسفند 1395 تا 7 فروردین 1396
نوع سفر : هوایی
شرکت هواپیمایی : Aegean
مدارک لازم: 1- اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه ­های قبلی 2- 6 قطعه عکس 4*6 رنگی ، تمام رخ با زمینه سفید، کاملاً از روبرو ، بدون لبخند ، بدون عینک ، گردی صورت کاملاً مشخص باشد، حداکثر برای 6 ماه اخیر (عکس با پاسپورت و ویزاهای قبلی یکی نباشد.) 3- اصل شناسنامه به همراه کپی از کلیه صفحات آن. 4- اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی ( ارائه گردش حساب و گواهی تمکن الزامیست و زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 20 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.) 5 -اصل سند مالکیت. 6- اصل مدارک شغلی 7- برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی یکی از والدین سفر می کنند رضایت­نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی دارد. 8- مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم های خانه دار. حضور کلیه مسافرین جهت انگشت نگاری در سفارت الزامی می­باشد. مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر، نزد آژانس باقی می­ماند. چک رمزدار یا ضمانت­نامه بانکی حداقل به مبلغ 500،000،000 ریال در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت حسن اجرای تعهدات که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانت­ های بیشتر متعاقبا­ً اعلام می­گردد - کلیه مدارک نیاز به 2 سری کپی در برگۀ A4 دارند.
خدمات آژانس: بلیط رفت و برگشت - ترانسفرهای فرودگاهی - رفت به لیسبون برگشت از پاریس - پرواز داخلی - ویزای شنگن - بیمه مسافرتی - تور لیدر فارسی زبان - یک گشت نیمروزی در لیسبون همراه نهار و ورودیه ها - یک گشت نیمروزی در پاریس
توضیحات :

۱- در صورت عدم صدور ویزا از طرف سفارت مربوط ۱۰% مبلغ ریالی تور و هزینه های مربوط به ترجمه از مبالغ پرداختی کسر و مابقی مستردد میگردد.
۲- مسئولیت کنترل گذرنامه از جهت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد.
۳- مسافران موظف هستند در وقت تعیین شده جهت انگشت نگاری در سفارت مربوطه حضور داشته باشند
۴- اصل مدارک مسافرین تا زمان بازگشت از سفر نزد شرکت پرین پرواز باقی میماند.
۵- ارائه ضمانت بازگشت از سفر مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای هر نفر به صورت ضمانت نامه بانکی یا چک رمزدار ضروری است که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانت نامه های بیشتر متعاقبا اعلام میگردد
۶- در صورت نیاز کسب اطلاعات بیشتر با کانتر مربوطه تماس حاصل کنید.
برنامه پروازی:
۲۹ اسفند ۰۴:۱۵ از تهران – ۰۶:۴۰ آتن و ۰۸:۴۵ از آتن – ۱۱:۰۰ لیسبون
۷ فروردین ۱۶:۴۰ از پاریس – ۲۰:۵۰ آتن و ۲۲:۳۰ از آتن – ۰۳:۲۵ فرودگاه امام خمینی
ترانسفر بین دو شهر لیسبون و پاریس با پرواز داخلی انجام میگردد.

تلفن : 021-88200522
فکس : 021-88200533
parin.parvaz@yahoo.com
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.