X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
اعتبار این تور به پایان رسیده است
تهران
رفت : 7 آذر 1395
مسکو
برگشت : 26 دی 1395
شهر مدت اقامت هتل
مسکو 3 شب izmailova
H.B دو وعده غذایی
هزینه تور
قیمت 2 تخته (هر نفر) 2,345,000 تومان
قیمت 1 تخته 2,545,000 تومان
کودک با تخت (۶ تا 12 سال) 1,945,000 تومان
کودک بدون تخت (2 تا ۶ سال) 490,000 تومان
سایر اطلاعات تور
شهر مبدا : تهران
زمان برگزاری تور : از 7 آذر 1395 تا 26 دی 1395
نوع سفر : هوایی
شرکت هواپیمایی : ماهان
مدارک لازم: گذرنامه با حداقل هفت ماه اعتبار + دو قطعه عکس رنگی جدید 4 × 3 (زمینه سفید و تمام رخ، بدون چرخش سر و شانه) + نشانی و شغل نکته خیلی مهم: عکس ها می بایست جدید باشد و نباید به صورت اسکن، قیچی شده و یا با فتو شاپ دست کاری شده باشد. توضیحات تکمیلی در مورد عکسها، انتهای صفحه ذکر شده است. گذرنامه های افراد بزرگسال باید توسط شخص مسافر امضا شده باشد.
خدمات آژانس: بلیت هواپیمایی ماهان با ایرباس های مدرن( تهران به مسکو و مسکو به تهران) * راهنمای محلی فارسی زبان در گشت ها * برنامه گشت شامل (دو گشت تمام روز) به همراه پرداخت کلیه ورودیه ها ، بلیط موزه ها و اماکن دیدنی طبق برنامه سفر * انتقال فرودگاهی و گشت ها با اتوبوس توریستی و مجهز * صبحانه به تعداد شب های اقامت + 2 وعده ناهار (1 وعده غذای کامل توریستی + 1 وعده فست فود) * یک سیم کارت موبایل روسیه برای هر اتاق * اخذ روادید + پوشش بیمه درمانی و حوادث تمام مسافرین تا سقف 10 هزار یورو
توضیحات :

پاسپورت جداگانه برای تمامی مسافرین (حتی کودکان و نوزادان) الزامی بوده و اخذ ویزا به صورت مستقل برای هر فرد صورت می پذیرد.
زمان لازم جهت اخذ ویزای عادی حداقل ده روز کاری می باشد. در صورت ارسال دیرتر مدارک، مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال به نرخ تور افزوده می شود.
پرواز و هتل چارتر بوده و غیر قابل استرداد و غیر قابل تغییر می باشد.
تهیه گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور، کنترل اعتبار گذرنامه، مهر خروج، ارائه عکس و سایر مدارک مورد تأیید سفارت بر عهده مسافر می باشد.
تأمین ارز برای پوشش هزینه های مربوطه بر عهده مسافران می باشد.
در صورتی که کودک در هر سن از یک تخت کامل استفاده کند، هزینه ارزی برابر بزرگسالان دریافت خواهد شد. مبنای محاسبه سن کودکان تاریخ سفر می باشد.
استاندارد تمام اتاق ها در هتل های محل اقامت اتاق استاندارد دو تخته می باشد و اتاق سه تخته وجود ندارد. توجه مسافران سه نفره را به این نکته جلب می نماییم که تخت سوم درخواستی از نوع تخت سفری بوده و به صورت موقت در اتاق استاندارد دو تخته قرار می گیرد.

تلفن : 02122902202
فکس : 021-22226083
fereshteh.hashemi7492@yahoo.com
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.