X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
اعتبار این تور به پایان رسیده است
تهران
شروع اعتبار : 24 آبان 1396
هانوی
کشتی کروز
هوشی مین
پایان اعتبار : 29 دی 1396
شهر مدت اقامت هتل
هانوی 2 شب hotel nikko hanoi
B.B با صبحانه
کشتی کروز 1 شب golden cruise
B.B با صبحانه
هوشی مین 4 شب rex vietnam
B.B با صبحانه
هزینه تور
قیمت 2 تخته (هر نفر) 6,990,000 تومان
قیمت 1 تخته 9,290,000 تومان
کودک با تخت (۶ تا 12 سال) 5,790,000 تومان
کودک بدون تخت (2 تا ۶ سال) 3,990,000 تومان
نرخ کودک زیر دو سال 790.000 تومان است
سایر اطلاعات تور
شهر مبدا : تهران
زمان اعتبار تور : از 24 آبان 1396 تا 29 دی 1396
نوع سفر : هوایی
شرکت هواپیمایی : Qatar
مدارک لازم: ☑️کپی گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار(14 روز قبل پرواز) ☑️هزینه ویزای ویتنام مبلغ 25 دلار مییباشد ☑️که این مبلغ در هنگام ورود به فرودگاه هوشی مین از مسافر اخذ می گردد و مسافر باید یک قطعه عکس 4*3 پشت زمینه سفید با خود به همراه داشته باشد .
خدمات آژانس: بلیط رفت و برگشت هواپیمایی قطر خدمات VIP آژانس عالی گشت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل به فرودگاه امام خمینی و بالعکس.(ویژه مسافران تهران) ترانسفر فرودگاهی در کشور مقصد 7 شب و 8 روز اقامت در هتل های 5 ستاره با صبحانه گشت کامل+4 وعده نهار+1 وعده شام بیمه نامه مسافرتی همراهی نماینده شرکت عالی گشت از فرودگاه امام خمینی تا زمان برگشت برنامه سفر 1️⃣ روز اول :(تهران-هانوی) حضور در فرودگاه امام خمینی 3 ساعت قبل پرواز( ساعت پرواز22:40) ، ملاقات با تورلیدر و ورود به فرودگاه هانوی ساعت 16:00 به وقت محلی، ترانسفر به سمت هتل,تحویل اتاق و وقت استراحت. 2️⃣ روز دوم :(هانوی) صرف صبحانه در هتل ،گشت شهری شامل: موزه و مقبره هوشی مین . معبد بودایی (لاک پشت های مومیایی) . کاخ ریاست جمهوری. معبد ادبیات تاریخی (با قدمت بیش از 1000سال که در سال 1076 ساخته شده است) .موزه مردم شناسی. دریاچه هوان کیم. بازدید از معبد نگوک سان . صرف ناهار و بازگشت به هتل. 3️⃣ روز سوم :(هانوی/هالونگ بی) صرف صبحانه ، حرکت به سمت خلیج هالونگ که یکی از آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو میباشد. یک شب اقامت رویایی در کشتی کروزبه همراه پذیرایی کامل . ماجراجویی در خلیج هالونگ ، بازدید از جزایر بکر، صرف غذای دریایی تازه، و بازدید از غارهای بی نظیر و بی انتهای خلیج هالونگ تجربه ای که فقط یکبار در زندگی اتفاق می افتد . 4️⃣ روز چهارم :(هالونگ بی/ هوشیمینه) گشت در خلیج ، تماشای طلوع آفتاب از روی عرشه کشتی سپس صرف صبحانه و ترانسفر به سمت فرودگاه هانوی و حرکت به سمت هوشیمینه ، تحویل اتاق و استراحت هالونگ بی/ هوشیمینه 5️⃣ روز پنجم :(هوشیمینه) صرف صبحانه در هتل ، گشت شهری هوشیمینه شامل: بازار ben Than market (خرید صنایع دستی و کالای لوکس) . کاخ reunification (کاخ اتحاد) بازدید از موزه معروف جنگ remnant museum . گشت محله cholon (محله چینی ها) . بازدید از بازار tay market و برج ساعت . بازدید از معبد hau Pagoda thien (معبد خوش شانسی) . صرف ناهار در رستوران. وقت آزاد برای خرید گشت و استراحت . 6️⃣ روز ششم :(هوشیمینه ) صرف صبحانه در هتل ، بازدید و خرید ازبازار شناور cai be با قایق اختصاصی (ونیز آسیای شرقی)که در هیچ جای دنیا نظیر ندارد. گشت محلی بر روی رودخانه شامل: بازدید از باغ های وسیع تولید برنج و میوه . صرف ناهار و ادامه ی گشت بر روی رودخانه . بازدید از شهر وین لانگ و گردش و خرید در بازار محلی. 7️⃣ روز هفتم :(هوشیمینه ) صرف صبحانه در هتل ، گشت کوچی واقع در 70 کیلومتری شمال غرب هوشیمینه که شامل شبکه تونل های کوچکا از سالهای 1960به خاطر نقش آن به عنوان پایه مقاومت با بیش ازkm 200 تونل زیر زمینی بیمارستان و سالن های همایش می باشد که در جنگ با امریکا از آن استفاده میشد و به افسانه کوچی مشهور است . پس از ان صرف ناهار . برگشت به هتل وقت ازاد برای خرید ، استراحت و گشت اختیاری. 8️⃣ روز هشتم :(هوشیمینه/تهران) صرف صبحانه در هتل ،تحویل اتاق ساعت 12 ظهر حرکت به سمت فرودگاه هوشیمینه بازگشت به تهران ساعت19:00
توضیحات :

◀️گشت همه روزه طبق برنامه سفر+یک شب اقامت مسافر در کشتی کروز با خدمات کامل می باشد
◀️خدمات VIP آژانس عالی گشت آریا ترانسفر فرودگاهی از درب منزل به فرودگاه امام خمینی و بالعکس.(ویژه مسافران تهران)
◀️برنامه ریزی سفر طبق سلیقه مسافر ایرانی
◀️حد اقل اعتبار پاسپورت ۷ ماه از تاریخ خروج از کشور می باشد و همچنین شرکت عالی گشت هیچ گونه مسئولیتی در قبال هر گونه ممنوعیت خروج مسافر از کشور نخواهد داشت .
◀️مسدولیت کنترل پاسپورت و هرگونه ممنوعیت خروج به عهده مسافر محترم میباشد .
◀️مسافرین محترم موظفـند ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوند و بدیهی است در صورت تاخیر و بسته شدن گیت شامل جریمه خواهند شد
◀️در صورت داشتن هر گونه سوالی در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل می توانید با شماره ۲۰۱۴۲۳۹-۰۹۱۲ تماس حاصل نمایید

تلفن : 021-88546547
فکس : 021-88517340
info@aaligasht.com
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.