X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
اعتبار این تور به پایان رسیده است
تهران
شروع اعتبار : 28 اسفند 1395
کوچی
کوماراکوم
کولام
پایان اعتبار : 12 فروردین 1396
شهر مدت اقامت هتل
کوچی 3 شب crowne plaza kochi
F.B سه وعده غذایی
کوماراکوم 2 شب vasundhara sarovar premiere
F.B سه وعده غذایی
کولام 2 شب turtle on the beach
F.B سه وعده غذایی
هزینه تور
قیمت 2 تخته (هر نفر) 6,270,000 تومان
قیمت 1 تخته 7,950,000 تومان
کودک با تخت (۶ تا 12 سال) 5,190,000 تومان
کودک بدون تخت (2 تا ۶ سال) 4,190,000 تومان
نرخ کودک زیر دو سال 595.000 تومان است
سایر اطلاعات تور
شهر مبدا : تهران
زمان اعتبار تور : از 28 اسفند 1395 تا 12 فروردین 1396
نوع سفر : هوایی
شرکت هواپیمایی : معراج
مدارک لازم: پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار - دو قطعه عکس 5*5 رنگی جدید زمینه سفید - مشخصات فردی مسافر - کپی شناسنامه ( صفحه اول و دوم)
خدمات آژانس: بلیط رفت و برگشت - اقامت در هتلهای مجلل ساحلی، شهری و جنگلی - ویزا - بیمه - راهنمای فارسی زبان - ترانسفر با اتوبوسهای مدرن توریستی - گشت شهری در کوچین و کواراماکوم و کوالام گشتها: بازدید از قسمت قدیمی و تاریخی کوچین- کاخ ماتانچری- کاخ هلندی ها و بازدید از قسمتهای ماهیگیری چینی ها - آبشار دیدنی و زیبای آتیراپالی و بازدید از نمایش زیبای حرکات رزمی و مارشل در کوچین - کشتی کروز دریایی در کوماراکوم- بازدید از سواحل و شهر کوالام و بندر مالابار برنامه سفر کرالا روز اول به محض رسیدن به فرودگاه کوچین توسط نمایندگان ما به هتل مربوطه راهنمایی می شوید.بعد از تحویل گرفتن اتاق و استراحت در بعد از ظهر همان روز به تماشای رقص درام، هنری و دیدنی KATH AKALI می روید که در آنجا رقاصان به صورت حرفه ای با ماسک های طراحی و رنگ آمیزی شده و طبل و موسیقی مخصوص به رقص و پاکوبی می پردازند.شب هنگام به هتل باز می گردید. روز دوم بعد از صرف صبحانه به گشت نیم روزی کوچین می روید. روز سوم بعد از صرف صبحانه، این روز را به طور کامل به گشت و گذار در مونار خواهید پرداخت. روز چهارم بعد از صرف صبحانه به سمت پریار حرکت می کنید. بعد از تحویل اتاق در هتل پریار با هماهنگی لیدر برای قایق سواری در دریاچه پریار میروید. روز پنجم در روز پنجم بعد از صرف صبحانه به دیدن مزارع ادویه میروید و بعد از آن دارای وقت آزاد هستید. روز ششم بعد از صرف صبحانه از هتل خارج شده و به سمت آلپی حرکت میکنید. پس از رسیدن به آلپی سوار بر قایق خانه ای بر روی مرداب ها لحظاتی فراموش نشدنی را خواهید گذراند. شبرا در خانه قایقی سپری خواهید کرد. روز هفتم پس از صرف صبحانه از قایق خارج شده و به سمت کوماراکوم که یک روستای کوچک در بخش KUTLAND است , رهسپار میشوید و بعد از آن دارای وقت آزاد هستید. روز هشتم: پس از صرف صبحانه از هتل خارج شده و به سمت فرودگاه کوچین میروید.
توضیحات :

پرداخت ۵۰ درصد ملبغ تور الزامیست
داشتن گذرنامه جداگانه برای هر نفر برای اخذ ویزا الزامیست
تاریخ های رفت: ۲۸ اسفند و ۵ فروردین ۹۶ و تاریخ های برگشت: ۵ و ۱۲ فروردین ۹۶
ساعت رفت: ۱۰:۰۰ و ساعت برگشت: ۱۴:۰۰
ترانسفر بین شهرهای کرالا بصورت زمینی و با اتوبوسهای مدرن توریستی انجام میگردد

تلفن : 021-88200522
فکس : 021-88200533
parin.parvaz@yahoo.com
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.