X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

تکمیل راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان در دولت دوازدهم

اخبار
date۲۵ تیر ۱۳۹۶
comment0

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری ساخت و راه‌اندازی راه‌آهن و قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان را جزو طرح‌های اولویت‌دار کشور خواند و گفت: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار منابع لازم این طرح از طریق فاینانس تهیه شده است و در دولت دوازدهم تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اسحاق جهانگیری در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان، با اشاره به اشراف و آگاهی خود از مسائل استان اظهار کرد: وکلای مردم استان اصفهان در تمام ادوار مجلس افرادی موثر و دارای بینش و نگاه کلان به مسائل ملی بوده‌اند و امروز نیز نقش موثری در خانه ملت دارند. معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به احداث راه‌آهن و راه‌اندازی قطار سریع‌السیر تهران- اصفهان، این طرح را جزو طرح‌های اولویت‌دار کشور ارزیابی کرد و گفت: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار منابع لازم این طرح از طریق فاینانس تهیه شده است و این طرح با رعایت ضوابط مهندسی در دولت دوازدهم تکمیل خواهد شد.

 

وی همچنین از تامین منابع خارجی برای توسعه و تجهیز فرودگاه‌های اصفهان، مشهد، شیراز و تهران خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ توسعه و تجهیز فرودگاه بین‌المللی اصفهان پس از رفع برخی مشکلات،‌ در آینده صورت پذیرد.

 

استاندار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش روی استان گفت: مهم‌ترین درخواست مسوولان و مردم استان پیگیری مصوبات اقتصاد مقاومتی یعنی احیای زاینده‌رود، تسریع در احداث قطار سریع‌السیر و فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی و ‌مقابله با توسعه کویر در استان است.

 

در این جلسه هریک از نمایندگان استان اصفهان به‌طور جداگانه مسائل، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پیرامون حوزه انتخابیه نظیر حل مساله آب زاینده‌رود،‌ اجرای مصوبات شورای‌عالی آب، مقابله با برداشت بی‌رویه آب، بیکاری، تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های صنعتی، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، نظارت بر موسسات مالی، حمایت از حقوق کشاورزان و توجه به مسائل زیست‌محیطی نظیر احیای تالاب گاوخونی را ابراز کردند.

 

منبع:اقتصاد نیوز

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.