X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار شب اقامت در مازندران طی تعطیلات عید فطر

اخبار
date۱۰ تیر ۱۳۹۶
comment0

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران از اقامت بیش از۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در ایام تعطیلات خبر داد.

 

دلاور بزرگ نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آمار به دست آمده بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در ایام تعطیلات از ۴ تا هفتم تیرماه وارد مازندران شدند که بسیاری از آنها تمایل به اقامت در نوار ساحلی داشتند.

 

وی یادآورشد: امسال توزیع متوازنی در ورود گردشگران در نوار ساحلی از بابلسر تا رامسر وجود داشته و با اینکه میزان اقامت در نوارساحلی به مراتب چشمگیرتر بوده اما شرق و مرکز استان نیز از ورود گردشگران بی نصیب نمانده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران با اشاره به کمبود فضای اقامتی رسمی در استان مازندران به نسبت مسافران شب اقامت تصریح کرد: درحال حاضر ۵۰ هزارتخت رسمی در استان وجود دارد و خانه مسافرها، زائرسراها، کمپ‌های اقامتی و مدارس به منظور اسکان مسافران به کمک آمدند تا نیاز اسکان گردشگران برطرف شود. همچنین با همکاری شهرداری ها و بهره گیری از فضاهای پارک ها موجب شده تا برخی از گردشگران بتوانند به راحتی در این فضاها اقامت کنند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اظهارکرد: پیش بینی می شود ورود حجم زیاد گردشگران به استان مازندران تا پایان تابستان همچنان با رونق بسیار خوبی ادامه داشته باشد و به همین منظور نهایت تلاش را برای خدمات رسانی مناسب به گردشگران ورودی به استان انجام می‌دهیم.

 

وی با اشاره به آماده باش نیروی ستاد تسهیلات سفر استان گفت: رصد فعالیت های خدماتی و رفاهی در سراسر استان مازندران توسط کارشناسان و بازرسان مربوطه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در طول ایام تابستان صورت می گیرد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.