X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

حیات وحش را از نزدیک تجربه کنید

گردشگری خارجی
date۱۵ شهریور ۱۳۹۶
comment0

باغ وحش مکان جالب و هیجان انگیزی است اما اگر واقعا می خواهید حیات وحش را از نزیک لمس کنید، به یکی از مکان های گردشگری زیر سفر کنید.

 

۱- جکسون، وایومینگ

این مکان خانه ۶۰۰۰ گوزن شمالی است، یعنی بزرگ ترین محل نگهداری این نوع حیوان. گردشگران می توانند در این مکان اسب سواری کنند و از مناظر اطراف لذت ببرند.

 

اگر چه این مکان از سمت شمال و شرق هیچ محدودیتی ندارد و گوزن ها قادرند در تابستان به سمت شمال مهاجرت کنند اما در بخش های جنوبی و غربی به دلیل وجود جاده های خطرناک و آلودگی محیطی، حصارهایی کشیده اند تا از آسیب های وارده بر آنها جلوگیری شود.

 

۲- در بیگ‌سور، کالیفرنیا

در بیگ سور کالیفرنیا که محل نگهداری حیوانات در معرض خطر است، شما می توانید از نزدیک کرکس ها را که با بال هایی به طول ۳ متر بالای سر شما پرواز می کنند، ملاقات کنید. این پرنده بزرگ ترین پرنده در آمریکای شمالی است.

 

۳- کریستال ریور، فلوریدا

شنا کردن با دلفین ها واقعا فوق العاده است. اگر می خواهید این تجربه را در زندگی خود داشته باشید، به کریستال ریور فلوریدا سفر کنید. آب های گرم این رودخانه مکانی مناسب برای این حیوانات دریایی است تا زمستان خود را در آنجا بگذرانند.

 

بنابراین هر سال بیش از ۳۰۰ دسته از این حیوانات در ماههای سرد سال به این مکان مهاجرت می کنند. تورهای محلی فراوانی وجود دارد که شما می توانید از طریق آنها از نزدیک با این موجودات مهربان در تماس باشید.

 

۴-پارک ملی غار ماموت، کنتاکی

برای سفر به یکی از بزرگ ترین غارهای جهان برنامه ریزی کنید. شما در این مکان می توانید با ۱۲ گونه مختلف از خفاش ها که خانه خود را در این مکان بنا کرده اند، ملاقات کنید. به غیر از آنها ۱۳۰ گونه دیگر مانند خزندگان، ماهیان و سخت پوستان که در معرض خطرند نیز به طور دائم یا موقت در این مکان زندگی می کنند.

 

۵-پارک و منطقه حفاظت شده ملی کتمای، آلاسکا

آیا تا به حال با یک خرس مواجه شده اید؟ اینجا همان جایی است که می توانید از نزدیک یک خرس را ببینید. سکوهایی در پارک و منطقه حفاظت شده ملی کتمای وجود دارند که به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا خرس های قهوه ای را در محل زندگی واقعی شان مشاهده کنند.

 

۶-بارابو، ویسکانسین

این مکان تنها مجموعه کامل از ۱۵ گونه پرنده ای به نام درنا است که ۱۱ گونه از آنها در خطرند. این مکان تنها در طول بهار و تابستان برای بازدید عموم باز است.

 

۷-تایبی آیلند، ساوانا، جورجیا

این جزیره در ساحل جورجیا خانه ۱۰۰ هکتاری هزاران پرنده مهاجر و مرکز علمی علوم دریایی است. بازدید از این مکان جذابیت های فوق العاده ای به همراه خواهد داشت.

 

۸-دیکسون، کالیفرنیا

پارک ۱۸۵۰۰ هکتاری واقع در دیکسون که در سال ۱۹۰۸ توسط تئودور روزولت تاسیس شده است، محل نگهداری بیش از ۳۵۰ گاومیش است. شما در این مکان، علاوه بر این حیوان، حیوانات دیگری مانند گوسفند، بز کوهی، گوزن، شیر کوهی و چندین گونه آهو را مشاهده کنید.

 

۹-کامبرلند، اوهایو

نزدیک به ۱۰۰۰۰ هکتار از پارکی در کامبرلند اوهایو محل زندگی حیواناتی مانند چیتا، زرافه و کرگدن است. شما می توانید به همراه تور به این مکان گردشگری سری بزنید و در آنجا با ون، دوچرخه یا حتی اسب در اطراف بچرخید.

 

منبع:سایت برترین ها

تازه های گردشگری

پربازدیدها

گردشگری خارجی

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.