X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

در اردیبهشت به کجای ایران سفر کنیم؟

گردشگری داخلی
date۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
comment0

اردیبهشت ماه بهشت ایران است و بهترین انتخاب‌ها را در اختیار گردشگران تورمسافرتی قرار می‎‌دهد. بدون در نظر گرفتن اینکه به شمال سفر می کنید یا جنوب از غرب کشور بازدید خواهید کرد یا شرق می‌توانید یقین داشته باشید که با دنیایی از جذابیت‌های بصری و زیبایی‌های طبیعی روبه رو می شوید. می توانید در هر ناحیه از کشور رودهای فصلی را مشاهده کنید. از کوهستان‌های سبز و دشت‌های پر گل بازدید نمائید و از هوای خنک و مطبوع بهاری لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم به زیباترین نواحی اردیبهشت ماهی، جاذبه های گردشگری ایران و دیدنی های ایران سری بزنیم

کردستان

به طور حتم کردستان اردیبهشت ماه وجهه‌ای خاص و رویاگونه دارد. شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما تنها زمانی که ضروری است از این ناحیه دیدن کنید اردیبهشت ماه است که طبیعت زیبای کردستان، از جاذبه های گردشگری ایران و دیدنی های ایران محسوب میشه. می توانید با ترتیب دادن تورمسافرتی از جای جای کردستان بازدید کنید و لذتی خاص از این طبیعت بکر را تجربه کنید. نواحی متفاوت کردستان از سنندج و مریوان گرفته تا کوهستان‌های شاهو میزبان خروشان ترین رودخانه‌های فصلی اند. کوهستان‌های پوشیده از شقایق و آبشارهای کوچک و بزرگ به تورطبیعت گردی شما رنگ و بویی خاص خواهند داد.

 

گرگان

این استان از دیگر نواحی است که سفر به آن در اردیبهشت ماه حال و هوایی دیگر دارد. لطافت هوا، باران‌های آرام و همچنین طبیعت خارق العاده به شما حجمی از زیبایی‌ها را ارائه می کند. کافی است برای بازدید از طبیعت زیبای گرگان با انواع توریک روزه همراه شوید و از طبیعت خارق العاده‌ی ناحیه نهایت لذت را ببرید.

 

یزد

اگر به دنبال سوژه هایی ناب برای عکاسی هستید به این شهر سری بزنید. یزد مملوء است از زیبایی‌ها و از زیباترین دیدنی های ایران. از معماری فوق العاده‌ی شهری گرفته تا کویرهای منحصر به فرد. می‌توانید سری به بازار قدیم یزد ی بزنید و از لحظه لحظه‌ی تورمسافرتی خود لذت ببرید.

 

اصفهان

شهری افسانه‌ای با تاریخی با شکوه. اصفهان بی شک یکی از خاص‌ترین شهرهایی است که می‌توان در ایران سراغ داشت. اصفهان اردیبهشت ماه اصفهانی سبز است. با هوایی مطبوع و بهاری. می توانید در تورمسافرتی خود از تک تک آثار باستانی لذت ببرید و برای بازدید از اقصی نقاط شهر توریک روزه ترتیب بدهید. از هشت بهشت تا چهل ستون، فضا فضایی فوق‌العاده و منحصر به فرد در اختیار شما است.

 

شیراز

بدون شک شیراز به عنوان نگین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود. این شهر در صدر لیست تورهای آژانس های مسافرتی جایگاهی ثابت دارد. شیراز در اردیبهشت ماه شهری است مملوء از باغات میوه و درخت‌های خوش عطر بهاری. در این فصل می توانید تورطبیعت گردی ترتیب ببینید و از زیبایی‌های اطراف شهر لذت ببرید. گشت و گذاری در شهر داشته باشید و انتخاب هایی بی نظیر را در دست داشته باشید. سری به مقبره ی سعدی بزنید، از حافظیه بازدید کنید و تورمسافرتی فوق العاده را تجربه کنید.

 

کیش

اگر به دریا و ساحل علاقه مند باشید به طور حتم از طبیعت فوق العاده‌ی این ناحیه لذت خواهید برد. تورکیش می تواند انتخابی فوق العاده برای شما باشد. این امکان را در اختیار خواهید داشت که از تفریحات شاد و لذت بخش این جزیره‌ی دیدنی بهره مند شوید و در هتل‌های لوکس و تراز اول ناحیه اقامتی شیرین داشته باشید. می توانید در طول تورکیش خود از سواحل زیبای جزیره بازدید کنید. غروب آفتاب را با منظره‌ی کشتی یونانی تماشا کنید و از طعم خارق العاده‌ی غذاهای سنتی کیش لذت ببرید. تورکیش به طور حتم یکی از مفرح ترین تورهای مسافرتی شما خواهد بود. بنابراین بدون لحظه‌ای تردید نسبت به برنامه ریزی تورکیش خود اقدام کنید.

همگردی

تازه های گردشگری

پربازدیدها

گردشگری داخلی

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.