X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

دیدنیهای لاس وگاس

گردشگری خارجی
date۱۵ شهریور ۱۳۹۶
comment0

لاس وگاس گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب می کند. اما آیا می دانید لاس وگاس چه جذابیت هایی دارد؟ ما در اینجا تعدادی از جاذبه های گردشگری این مکان را به شما معرفی می کنیم.

 

۱-قایقرانی در رودخانه کلرادو

اگر چه این تفریح کمی برایتان گران تمام می شود اما ارزشش را دارد. شما می توانید قایقرانی در رودخانه کلرادو را تجربه کنید. این تور که حدود ۶۰۰ دلار می ارزد، از ساعت ۴ صبح آغاز می شود و یک روز کامل به طول می انجامد.

 

شما مسافتی حدود ۴۰ مایل را در میان دره های گرند کنیون و به کمک یک راهنما طی خواهید کرد. در گذر از این رودخانه ۵:۳۰ ساعت در آب و حدود ۶ دقیقه با هلیکوپتر در هوا خواهید بود. بازگشت شما به هتل نیز حدود ساعت ۸ شب است.

 

۲-موزه موب

موزه موب واقع در ساختمان فدرال سابق به موزه ملی جرم و مجازات شهرت دارد. این موزه سالن تئاتری پیشرفته دارد که برای بازدیدکنندگان نمایش هایی مانند درگیری میان مجرمین و قانون مداران را نشان می دهد و از جذابیت این موزه برای گردشگران می گوید. در واقع این موزه حقایق جالبی را برای شما آشکار خواهد کرد.

 

۳-تیراندازی

حتما پس از بازدید از موزه موب دلتان می خواهد کمی فضای جرم و جنایت را تجربه کنید پس چه چیزی بهتر از این که مسلسل دستی تامسن را به دست بگیرید و چند تیر رها کنید؟ شما همچنین می توانید انواع تفنگ های دیگری مانند مینی‌گان، تپانچه، تفنگ ساچمه‌زنی و غیره را انتخاب کنید و از آنها لذت ببرید.

 

۴-نمایشگاه تایتانیک

غرق شدن کشی تایتانیک در سال ۱۹۱۲ تیتر تمام روزنامه های جهان شده بود اما ما هنوز هم که هنوزه آن را فراموش نکرده ایم. نمایشگاه تایتانیک که در هتل لاکسور واقع شده است هر ساله ۲۵ میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می کند. این نمایشگاه شامل آثار مشکوفه از خرابه های این کشتی است. با درست کردن راه پله های آن در مقیاس واقعی شما می توانید کشتی تایتانیک واقعی را تصور کنید.

 

۵-خرید

لاس وگاس یکی از بهترین مراکز خرید است. شما حتی می توانید برای اجناس خیلی گران در این مکان چانه بزنید. یکی از بهترین خیابان ها برای خرید و قدم زدن و لذت بردن از ویترین های جذاب، گرند کانال شاپس در هتل د ونیشین است. پس از گشت و گذار در این پاساژ، اگر خسته شدید، قایق سواری را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

۶-خیابان فریمونت

شما با قدم زدن در این خیابان می توانید چراغانی های بی نظیر طاق ها را که هیچگاه خاموش نمی شوند. تماشا کنید. در ۳ طبقه مختلف از این پاساژ کنسرت هایی نیز برگزار می شود که می توانید از آنها نیز نهایت لذت را ببرید.

 

۷-سد هوور

سد هوور یکی از بزرگ‌ترین سدهای ایالات متحده آمریکا است که بر روی رودخانه کلرادو در جنوب شرقی شهر لاس وگاس در مرز بین ایالت‌های نوادا و آریزونا بسته شده‌است. این سد به افتخار رئیس جمهور هربرت هوور به این نام مشهور شده است و تا پیش از احداث سد گراند کولیی در سال ۱۹۴۵ میلادی، بزرگترین سازه بتنی و بزرگترین نیروگاه برق‌آبی در جهان بود.

 

گردشگران می توانند با یک تور یک ساعته از این مکان بازدید کنند. اولین تور در ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۳:۳۰ بعداز ظهر هر نیم ساعت یک بار به سمت این سد حرکت دارد.

 

۸-هلیکوپتر

شما می توانید در تورهای هلی کوپتر ثبت نام کنید و مکان هایی مانند سد هوور، گرند کنیون و دیگر جاذبه های گردشگری این مکان را بدون خستگی پاها یا ترافیک، از بالا مشاهده کنید. حتی می توانید با راهنمای تور هماهنگ کنید تا شما را از هتل تان بردارد و در همان جا پیاده تان کند.

 

۹-پل هوایی در گرند کنیون

گرند کنیون دره ای است که میان آن رود کلرادو و در ایالت آریزونا، آمریکا قرار دارد و بخش بزرگی از آن در پارک ملی گرند کنیون قرار دارد که یکی از اولین پارک‌های ملی در آمریکا است. درازای گرند کنیون ۴۴۶ کیلومتر، پهنای آن ۲۹ کیلومتر و عمق آن ۱۸۰۰ متر است. این دره احتمالاً در دو میلیارد سال پیش و با فرسایش سنگ‌ها توسط رود کلرادو به وجود آمده‌ است.

 

این مکام از جاذبه‌های بزرگ گردشگری در آمریکا است به ویژه چشم‌اندازهای کناره جنوبی آن اما مکان‌های بسیار آرامی نیز در محدوده گردشی آن یافت می‌شود. اگر می خواهید نمایی ناب از این مکان داشته باشید، روی پل هوایی شیشه ای ساخته شده در این مکان قدم بگذارید.

 

۱۰-استراتوسفر

استراتوسفر لاس وگاس یک هتل، مرکز سرگرمی و برج تفریحی و دیدبانی شهر لاس وگاس در نوادا است. این برج که ۳۵۰ متر ارتفاع دارد، در سال ۱۹۹۶ ساخته شد.

 

منبع:وبسایت برترین ها

تازه های گردشگری

پربازدیدها

گردشگری خارجی

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.