X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

رانندگان تاکسی سفرای کشورهای میزبان هستند

اخبار
date۱ مرداد ۱۳۹۶
comment0

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رانندگان تاکسی سفرای کشورهای میزبان هستند چراکه در ورود و خروج به شهرها این رانندگان تاکسی هستند که اولین و آخرین برخورد را با یک توریست دارند.

محمدرضا رجالی در نشست امضای تفاهم نامه کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان با سازمان تاکسیرانی برای آموزش رانندگان تاکسی‌های عمومی در مورد گردشگری اظهار کرد: با ایجاد و توسعه هر صنعتی تبعات زیست محیطی غیرقابل اجتناب هستند، اما در صنعت گردشگری توسعه آن نه تنها تبعات زیست محیطی ندارد بلکه اثرات مثبت زیست محیطی را نیز به همراه خواهد داشت از همین رو می‌توان این صنعت راصنعتی فوق سبز نامید.

 

وی افزود: گردشگری یکی از اقتصادی‌ترین فعالیت‌ها در چرخه‌های مالی کشورها به خصوص اشتغال، ارز آوری و رونق به شمار می‌آید که این رونق دارای مزایای سیاسی، ارتباطی فرهنگی و تاثیرات بین‌المللی خاص است.

 

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: تمام ضروریت‌هایی را که یک گردشگر هنگام سفر به آن نیاز دارد باید در یک منطقه گردشگری برای او فراهم کرد و این حساسیت باید برای گردشگران خارجی بیشتر باشد چراکه نسبت به شرایط، فرهنگ و محیط بیگانه بوده و این شرایط گردشگر را شکننده‌تر می‌کنند.

 

رجالی با اشاره به اینکه توسعه صنعت گردشگری مستلزم ایجاد زیرساخت مناسب این صنعت است، تصریح کرد: حمل و نقل اعم از برون شهری و درون شهری از مهم‌ترین زیرساخت‌های صنعت گردشگری است و در موضوع حمل و نقل برون شهری سخت افزارها از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند، این در حالی است که در بخش درون شهری علاوه بر سخت افزارها پارامترهای نرم افزاری شامل عملکرد و رفتار رانندگان، سطح آگاهی رانندگان در زمینه زبان‌های خارجی، آداب معاشرت با توریست و آشنایی با اماکن و جاذبه‌های توریستی نیز قابل اهمیت می‌شوند.

 

وی ادامه داد: برای بهبود پارامترهای نرم افزاری سعی شده است تا با هماهنگی بین اتاق بازرگانی، سازمان تاکسیرانی و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در راستای ساماندهی و توانمندسازی رانندگان تاکسی برای ارتقا مهارت‌های ارتباطی با گردشگران داخلی و خارجی و همچنین ارتقا مهارت‌های فرهنگی رانندگان تاکسی در رابطه با گردشگران اقداماتی صورت گیرد.

 

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی سفرای کشورهای میزبان هستند چراکه در ورود و خروج به شهرها این رانندگان تاکسی هستند که اولین و آخرین برخورد را با یک توریست انجام می‌دهند.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.