X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
رکسوس باب البحر
rixos bab al bahr
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
رکسوس باب البحر (Rixos Bab Al Bahr) هتلی لوکس و مجلل در رئس الخیمه (در فاصله ۷۵ کیلومتری از فرودگاه دبی) در امارات متحده عربی است. این هتل علاوه بر ساختمان زیبا و تجهیزات مدرنی که دارد، به علت قرار گرفتن در کنار طبیعت بکر و ساحل تماشایی، مکان مناسبی برای گذران تعطیلات در دبی و راس الخیمه به شمار می رود. اینهتل ارائه دهنده خدمات UALL میباشد. بنا به گفته سایت هتل به آدرس babalbahr.rixos.com ، این هتل دارای ۶۵۰ اتاق و سوئیت راحت است. هفت رستوران و سالن در هتل فعالیت دارند که انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، ترکی، بین المللی و نیز اسنک های متنوعی را به مهمانان تقدیم می کنند. هتل برنامه های مختلفی برای سرگرم سازی مهمانان دارد که شوهای ویژه، کنسرت، فعالیت های هنری و صنایع دستی، سالن بازی سرپوشیده، برگزاری مراسم جشن تولد و سینما بخشی از آن است. در اسپا و مرکز سلامتی هتل خدماتی از قبیل ماساژ، سرویس های پزشکی توسط کارشناسان، حمام ترکی، سونا و خدمات تناسب اندام ارائه می گردد. مهمانان «رکسوس باب البحر» علاوه بر پرداختن به ورزش های آبی و شنا در استخر می توانند از انجام تنیس، فوتبال ساحلی، بسکتبال، والیبال ساحلی و بیلیارد نیز لذت ببرند. این هتل همچنین امکانات ویژه ای برای برگزاری نشست های کاری و تجاری فراهم کرده است. مکان ها و تجهیزات خاص هتل برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان نیز به نوبه خود قابل توجه است. هتل با برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کودکان، به برندگان جایزه و مدال می دهد. «رکسوس باب البحر» از مرکز شهر راس الخیمه ۲۵ کیلومتر، از مرکز شهر دبی ۸۰ کیلومتر و از فرودگاه بین المللی دبی ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 650
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
زمین تنیس
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Street# 11, Al Marjan Island - Ras Al-Khaimah - United Arab Emirates
تلفن : +971 7 202 0000
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.