X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
سوییس این کوالالامپور
swiss inn kuala lumpur Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل با ۱۱۰ اتاق در قلب کوالالامپور واقع شده است. از امکانات آن می‌توان به پذیرش و اطلاعات ۲۴ ساعته، صندوق امانات، رستوران، بار و کافه اشاره کرد. همچنین اینترنت بی‌سیم، تهویه‌ی مطبوع و پارکینگ نیز وجوددارد. باتوجه به موقعیت مکانی هتل، محله‌ی چینی‌ها (Chinatown) و مرکزشهر کوالالامپور به راحتی در دسترس است. هتل بین دو خیابان اصلی محله‌ی چینی‌ها، خیابان پتالینگ (Petaling Street) و خیابان سلطان (Jalan Sultan)، قراردارد. خیابان پتالینگ یکی از معروقترین مناطق در شهر است. همچنین ایستگاه قطار و ترمیتال اصلی شهر نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. اماکن تاریخی و مراکز فرهنگی نیز در چندقدمی آن قراردارند. علاوه بر محله‌چینی‌ها، موزه‌ی ملی (National Museum)، برج کوالالامپور (Kuala Lumpur Tower)، رصدخانه (Planetarium) و میدان مردکا (Dataran Merdeka) نیز در نزدیکی هتل قراردارند. تا پارک موضوعی تالاب سان‌وی (Sunway Lagoon Theme Park) نیز ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله است. اتاق‌ها به زیبایی و راحتی تزئین شده‌ و با امکانات و وسایل امروزی اقامتی خوش برای مهمانان فراهم می‌سازند. هر اتاق دارای تهویه‌ی مطبوع مجزا، حمام، تلویزیون رنگی، مینی‌بار (در اتاق‌های دولوکس)، قفل الکترونیکی، خط تلفن مستقیم و چای‌ساز و قهوه‌ساز است. برای استراحت و رفع خستگی بعد از یک روز طولانی، مهمانان می‌توانند از غذاهای خوشمزه‌ی موجود در کافه پتالینگ، کافه پیاده‌رو و رستوران ژاپنی لذت ببرند. برای استراحت و رفع خستگی بعد از یک روز طولانی، مهمانان می‌توانند از غذاهای خوشمزه‌ی موجود در کافه پتالینگ (Café Petaling)، کافه و بار سایدواک (Sidewalk) با غذاهای ژاپنی لذت ببرند. همچنین انواع غذاهای محلی، بین‌المللی و چینی با آبمیوه‌های تازه، شراب، کوکتل و آبجوی خنک با مناظری زیبا از محله‌ی چینی‌ها نیز در دسترس است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 151
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 62, Jalan Sultan, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
تلفن : +60 3-2072 3333
وبسایت : http://swissgarden.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.