X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

وب سایت سفریابی براى گردآوری و اطلاع رسانی تورهای گردشگری به مقاصد داخلی و خارجی ، دسترسی آژانس های گردشگری را جهت درج تور ها ، توسط پنل مدیریت تور فراهم کرده است. استفاده شما آژانس محترم از سایت، مشروط به پذیرفتن و رعایت شرایط و قوانین ذکر شده مى‌باشد. شما با درج تور بر روی سایت سفریابی، بدون هیچگونه شرطى ، “شرایط و قوانین” سایت را پذیرفته و تایید مى‌نمایید که توافق دیگرى بین شما و سایت سفریابی در این زمینه خارج از قوانین ذکر شده ، وجود ندارد.

 

جهت حفظ امنیت سایت ، آژانس باید کلیه اصول امنیتی را در استفاده از بخش مدیریت درج تور رعایت نموده و از در اختیار قرار دادن مشخصات کاربری خود ، به افراد متفرقه پرهیز کند.

مسئولیت صحت اطلاعات تورهای درج شده و پاسخگویی به مشتریانی که از طریق سایت سفریابی با آژانس در تماس خواهند بود، بر عهده آژانس مربوطه بوده و در صورت مشاهده عدم پشتیبانی یا عدم اطلاع رسانی مناسب آن ، حساب کاربری غیرفعال خواهد شد .

مشخصات تورهای درج شده در سایت باید با دقت کافی توسط مدیریت آژانس مربوطه ، کنترل و نظارت شود و در صورت نیاز به هرگونه تغییر در اطلاعات تور ، ویرایش مربوطه در اسرع وقت روی سایت انجام شود.

اطلاعات و مشخصات تورهایی که در سایت درج می شوند، غیر محرمانه و عمومی تلقى خواهند شد.

سفریابی مختار است با توجه به یکپارچگی سیستم درج تور در سایت ، هر گونه متن، آگهی و یا اطلاعات تور که توسط آژانس ثبت شده است را جهت نمایش بهتر اطلاعات تور در جایگاه صحیح خود در صفحه مشخصات تور مربوطه، در هر زمان و به هر شکل که ضروری بداند با هماهنگی شما ویرایش نماید.

از آنجا که سایت سفریابی تنها جهت معرفی تور های گردشگری با آژانس ها همکاری می نماید، آژانس محترم می بایست از بکار بردن عبارات و کلمات تبلیغاتی هنگام درج توضیحات تور ، (مانند: بهترین خدمات تور های گردشگری – تخصص ما تور داخلی است) خودداری کند.

در صورت هرگونه تغییر در مشخصات و اطلاعات آژانس اعم از آدرس، تلفن ، ایمیل و … ، آژانس مربوطه باید در کوتاهترین زمان نسبت به درخواست ویرایش مشخصات خود اقدام نماید.

درج تور توسط آژانس ها از نظر تعداد محدودیتی نخواهد داشت و در صورت عدم فعالیت آژانس در مدت بیش از سه ماه ، حساب کاربری وی غیرفعال خواهد شد.

قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تاثیر این توافق نامه حاکم خواهد بود.

کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.