X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خواستار توقف ساخت دیوار مقابل مجلس قدیم شد

اخبار
date۲۴ مهر ۱۳۹۶
comment0

رجبعلی خسروآبادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درهمین ارتباط، موضوع توقف اجرای این عملیات با ارسال نامه ای از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به مدیرکل مهندسی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی تصریح و تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان مجلس قدیم در میدان بهارستان یک اثر ملی است اظهار کرد: حفاظت و صیانت از ابنیه و بافت های تاریخی طبق قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی بر عهده سازمان میراث فرهنگی است.

 

خسروآبادی با اشاره به اینکه برای جهت جلوگیری از هزینه های غیر متعارف دیوار کشی مقابل این اثر ملی متوقف شود تصریح کرد: برای اجرای هرگونه عملیات در محوطه این بنای تاریخی باید با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، کار کارشناسی انجام شود.

 

درهمین ارتباط، شهردار منطقه ۱۲ پایتخت نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طرح دیوارکشی مقابل مجلس قدیم در میدان بهارستان بدون هماهنگی با شهرداری منطقه اجرا شده است.

 

همچنین ۲ عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز – سه شنبه – شورا با ارائه تذکری نسبت به دیوارکشی مقابل ساختمان قدیمی مجلس در میدان بهارستان اعتراض کرده و خواستار توقف اجرای این عملیات شدند.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.