X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل آماری اورکید
Amari Orchid Pattaya Hotel
رضایت کاربران
100/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 5
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل لوکس و مجلل حدود ۳ کیلومتر با خیابان معروف Walking فاصله دارد و از منظره ی زیبا رو به دریا و یک استخر فضای باز بهره مند است. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi حدود ۸۴ کیلومتر با اینجا فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز فراهم شده است.اتاق ها در دو جناح از ساختمان قرار گرفته اند و تعداد مشخصی از آنها به بالکن خصوصی دسترسی دارند. کف چوبی و رنگ های گرم به همراه تلویزیون، ماهواره و یخچال کوچک، این اتاق ها را تکمیل می کنند. ماساژ بدن، درمان های زیبایی، سالن ورزشی و سالن زیبایی در کنار ورزش های آبی در ساحل از دیگر امکانات مورد توجه هتل می باشند.غذاهای بین المللی و محلی را می توانید در یکی از ۳ رستوران هتل سفارش دهید. انواع دسرها و کوکتل ها را نیز می توانید در یکی از ۴ کافه ی هتل و همراه با تماشای منظره ی زیبای غروب خورشید میل نمایید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 226
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : آذر 1395

    این هتل زنجیره ای ۵ ستاره واقع در انتهای خیابان بیچ رود در پاتایا میباشد، ساختمان هتل در مجاورت دریاست و اتاق های هتل دارای پنجره سرتاسری و نمای دریا و محوطه و۲ استخر زیبای هتل است، این هتل دارای محوطه عمومی مشترک با هتل۴ ستاره آماری گاردن می باشد، استخر هتل دقیقا کنار رستوران آن میباشدو بار هم در داخل استخر تعبیه شده که میتوانید در زمان حضور در استخر بدون خارج شدن از آب خوراکی سفارش دهید ، صبحانه هتل بسیار خوب و کامل ومناسب ذائقه های مختلف است، اتاق های هتل بزرگ و راحت و بسیار تمیز میباشد و بخش سرویس بهداشتی در اتاق بزرگ وبر خلاف اکثر هتل ها حمام ، وان ، دستشویی و روشویی هر کدام به صورت مجزا از هم با در های جداگانه میباشد و ملزومات بهداشتی هر روز در صورت استفاده شارژ گردیده و نظافت اتاق ها بسیار با دقت صورت میگیرد و کارکنان بسیار مودب و خوبی دارد هم‌خدمه طبقات و هم در رستوران ، همچنین طبقات شامل چند آسانسور میباشد و شما برای رفت و آمد مشکل منتظر ماندن نخواهید داشت، فاصله ی هتل با خیابان واکینگ استریت از نظر من یکی از نقاط قوت هتل میباشد که مسافرین رو در زمان استراحت از سر و صداهای شبانه دور نگه میدارد و طی کردن این فاصله ی( مستقیم بسیار کم) با تاکسی های شبانه روزی موجود در پاتایا با کرایه ده بت مقدور میباشد، و همچنین ایستگاه تاکسی شهری برای رفت و آمد در سایر نقاط دقیقا جلوی درب ورودی هتل میباشدو شما میتوانید از درب ورود هتل آماری گاردن نیز برای ورود به هتل استفاده کنید و تعداد مسافرین ایرانی این هتل بسیار کم است و من در طول مدت اقامتم هیچ مسافر ایرانی در این هتل ندیدم، و در آخر هتل بسیار خوبی برای اقامت مسافرین عزیز میباشد 🙂

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    2 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Pattaya Beach Pattaya, Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
تلفن : +66038418418
وبسایت : http://amari.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.