X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل آپارتمان سما ۲
Sama Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل آپارتمان سما نماد میهمان نوازی ساکنان سرزمین عجایب هفتگانه خلیج فارس است. در بدو ورود به لابی شیک و مدرن این هتل سه ستاره کارمندان خوش برخورد، توانمند و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی با یک سبد میوه به استقبال شما میهمانان ارجمند آمده تا از رنج خستگی طی مسیر بکاهند. دقایقی نشستن روی مبل های راحتی لابی، حس آرامش و تازگی را در شما ایجاد خواهد کرد. همچنین در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مسافران عزیز، اینترنت هتل در لابی و اتاق ها بصورت رایگان در دسترس است. از دیگر امکانات و خدمات رفاهی این هتل کوچک اما پر ستاره می توان به سالن صبحانه خوری در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر، آسانسور، اعلان حریق، خدمات پزشکی، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس شبانه روزی، ترانسفر، کتابخانه، نمازخانه، آنتن مرکزی، کافی شاپ واقع در طبقه همکف، اجاره خودرو با راننده، امکان صرف نهار در اتاق، خدمات تهیه بلیط و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی اشاره کرد. سما دارای چهار طبقه با ۱۶ سوئیت یک خوابه و دو خوابه می باشد که امکانات رفاهی مناسبی در هر یک از آنها فراهم شده و از هتل های تمیز و بهداشتی جزیره به شمار می رود. موقعیت مکانی هتل سما نیز از امتیازات ویژه این هتل درجه یک به شمار می رود. تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی از درب هتل کافی است تا به دریا یا قلعه پرتغالی ها برسید. این هتل زیبا، کوچک و آرام در یکی از بهترین نقاط جزیره قشم، در شهرک سام وزال ورودی دوم واقع شده است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 16
تاکسی سرویس
رستوران
خشکشویی
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : قشم،شهرک سام وزال ورودی دوم
تلفن : 076 3522 6811
وبسایت : http://samahotel.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.