X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل ارم قشم
Eram Hotel Qeshm
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
دومین هتل ۴ ستاره قشم و تنها هتل لوکس قشم که امسال (۱۳۹۵) افتتاح شده و در حال حاضر می توان آن را بهترین هتل قشم نامید. هتل ارم دارای امکانات کامل اقامتی در حد یک هتل ۴ ستاره تاپ می باشد. این هتل دارای مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع بوده و در ۵ طبقه در شمال جزیره قشم یعنی در ورودی اصلی شهر واقع شده است و جمعا ۱۰۰۰ اتاق و ظرفیت پذیرش ۳۰۰ مسافر را دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.  هتل چهار ستاره ارم قشم در بلوار آزادگان واقع شده و با فاصله ی سه کیلومتری تا مرکز خرید ستاره قشم، موجب دسترسی آسان به این بازار شده است. رستوران و کافی شاپ، از برخی امکانات این هتل به شمار می رود. کی از امتیازات ویژه این هتل داشتن نمای دریا از کلیه اتاق ها در تمامی طبقات و جهات مختلف است. دسترسی مناسب به بازارهای قشم نیز از دیگر امتیازات این هتل می باشد. امکانات این هتل شامل رستوران در ۲ طبقه، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن بازیهای رایانه ای و گیم نت، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، چایخانه سنتی، مسیر پیاده روی، زمین تنیس، خدمات روزانه خانه داری و اینترنت رایگان پرسرعت می شود.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 100
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
سرویس ایرانی
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : قشم، بلوارآزادگان، روبروی شیلات
تلفن : 3-35229080-076
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.