X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل اسلیپ ویت می
Sleep With Me Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل ۴ ستاره در پوکت و در منطقه پاتونگ واقع شده است، هتل فقط ۷ کیلومتر از مرکز شهر و ۴۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد و همه ساله مسافران متعددی را از سراسر جهان جذب می کند. هتل با موقعیت مناسبش دسترسی آسانی به دیدنی های شهر برای شما فراهم می سازد. در طراحی هتل هر تلاشی صورت گرفته تا شما احساس راحتی و آسایش نمایید و هتل بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای شما فراهم می کند. امکانات سطح بالایی از جمله منطقه مخصوص کشیدن سیگار ، پارکینگ ، لباسشوئی، سالن برگزاری جلسات و سرویس اتاق ۲۴ ساعته همواره در هتل در اختیار شماست. امکانات رفاهی برای اطمینان از یک حس بی نظیر از راحتی برای شما فراهم شده است . ماساژ، باغ ، سونا، وان آب داغ، استخر (بچه ها) فعالیت های ایده آلی برای استراحت و رفع خستگی پس از یک روز پر مشغله هستند. هتل اسلیپ برای آسایش و راحتی شما در پوکت در نظر گرفته شده است. هتل اسلیپ ویت می پوکت یکی از بهترین هتل های پوکت می باشد. که در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. در نزدیکی ساحل پاتونگ می باشد. مهمانان می توانند به راحتی به ساحل پاتونگ و مرکز خرید جانگسیلون دسترسی داشته باشند. و خاطرات بسیار زیبایی را از سفر به تایلند برای خود رقم بزنند. همچنین فاصله این هتل تا ساحل زیبای کارون ۱۵ دقیقه می باشد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برای شما فراهم کنیم.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 258
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 187/5 Rat-U-Thit- 200 Pee Road | Patong Beach, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand
تلفن : +66 76 363 333
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.