X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل اسپاتنیک باتومی
Sputnik Hotel
رضایت کاربران
22/100

نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 1.1
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
  هتل Sputnik در شهر باتومی گرجستان قرار دارد.این هتل حصار شده است از گل و گیاهان و درختان گرمسیری بسیار زیبا که میتوانید از این هتل با دیدن تپه های خیره کننده شهرستان باتومی و دریای سیاه باتومی لذت ببرید. فاصله هتل Sputnik تا مرکز شهر باتومی حدود ۱۲ دقیقه با ماشین طول میکشد.ایسگاه قطار (Machindzhauri) حدود ۲ km(کیلومتر) و فرودگاه بین المللی باتومی حدود ۶ km(کیلومتر) از هتل Sputnik فاصله دارد..  هتل اسپاتنیک باتومی تنها ۳ کیلومتر از مرکز شهر و ۳۰۰ متر تا دریای سیاه فاصله دارد. این هتل در ارتفاع ساخته شده بنابراین منطره فوق العاده ای از شهر پیش روی شما قرار می گیرد. مجموعه هتل اسپاتنیک ۹۳۰۸ متر مربع مساحت داشته و به طور کلی ۱۵۲ اتاق دارد. در اطراف هتل باغی زیبا و سرسبز نیز به چشم می خورد. هتل Sputnik به میهمانان خود یک رستوران,استخر,تراس و شبکه گسترده اینترنت بی سیم(WiFi) رایگان ارائه می دهد.هتل Sputnik برای راحتی شما ارائه می دهد اتاق هایی زیبا با یک حمام خصوصی مجهز و حوله راحتی و لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان. در اتاق های هتل Sputnik یک تلویزیون صفحه تخت کابی با کانال های ماهواره ای در اختیار شما قرار میدهند. میهمان های این هتل میتوانند در رستوران نمونه هتل Sputnik غذا های گرجستانی و اروپایی را سرو کنند.و همچنین یک کافی شاپ برای میهمانان این هتل در داخل هتل وجود دارد. در این هتل مسئولان به صورت ۲۴ آماده پذیرش هستند.و برای راحتی شما,هتل Sputnik در داخل هتل آرایشگاه های زیبایی را برای شما فراهم کرده است. در این هتل پارکینگ خصوصی در داخل هتل نیز وجود دارد و همچنین هتل Sputnik امکان کرایه ماشین را به شما می دهد. در این هتل خدمات نقل و انتقال در دسترس شما قرار دارد. شما میتوانید در هتل  Sputnik باتومی به چهار زبان صحبت کنید.(انگلیسی,گرجستانی,ترکیه ای و روسی)

امکانات هتل

تعداد اتاق : 153
اینترنت wifi رایگان
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    23 %
    سفر : تیر 1396

    ۴ روز در این هتل اقامت داشتیم روز آخر ۲ تلفن همراه به سرقت رفت پیگیری نتیجه ای نداشت .همسفر دیگه ای هم اعلام کرد روز قبلش هنگام صبحانه گوشیش رو روی میز صبحانه گذاشته بود که پس از انتخاب صبحانه از سلف سرویس و مراجعه سر میز گوشیش به سرقت رفته بود. و مراجعه اون هم بدون نتیجه بود. به هیچ وجه این هتل جهت اقامت توصیه نمیشه.حتی صندوق امانت داخل اتاق هم ایمن نیست. صبحانه بسیار معمولیست .غذاهای همراه با گوشت رستوران اغلب نیمه پخته هست و کیفیتی ندارد (داخل شهر رستوران های بهتری هست) هزینه رفت وآمد بدلیل دور بودن وموقعیت هتل بیشتر از سایر مکان هاست. در مجموع اقامت در این هتل کاملا اشتباه هست

    8 2

  2. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    20 %
    سفر : مرداد 1396

    به هیچ عنوان این هتل رو پیشنهاد نمیدم یک هتل به تمام معنا مزخرف دور از شهر بدون امکانات درون اتاق حتی یه کتری برقی ندارن اتو ندارن دمپایی ندارن خیلی بده

    1 2
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Shervashize Ascent 28, 6010 Batumi, Georgia
تلفن : +995 422 27 60 66
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.