X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل الیت ورلد پرستیژ
Elite World Prestige Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل در منطقه ی شلوغ میدان تقسیم قرار گرفته و به تازگی بازسازی شده است. مناظر پانورامایی که از بالکن کافه ی آن می بینید، فوق العاده جذاب هستند. یک حمام سرامیکی سنتی به همراه استخری با وان آب گرم هم از جمله امکانات آن است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای مجهز هستند و همگی با رنگ های ملایم تزئین شده اند. اتاق ها وسعت قابل ملاحظه ای دارند و در تمامی آنها ماهواره، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی وجود دارد. صبحانه ی این هتل هر روز در سالن صبحانه سرو می شود. کافه گاردنیا نیز هنگام غروب انواع نوشیدنی را سرو می کند که می توانید همراه با منظره ی گولدن هورن و پل بوغاز از آن لذت ببرید. این هتل همچنین سالن ورزشی مجهز به سونا دارد. هتل الیت به منطقه ی خرید استانبول یعنی خیابان استقلال بسیار نزدیک است و مرکز کنگره ی استانبول نیز تنها ۱ کیلومتر با آن فاصله دارد. کارکنان هتل حتما در برنامه ی سیاحتی به مقصد منطقه ی سلطان احمد، شما را راهنمایی خواهند نمود.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 102
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
امکانات معلولین
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سیستم سرمایشی / گرمایشی
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Şehit Muhtar Cad. No:40, Beyoğlu/İstanbul, Turkey
تلفن : +90 212 297 1313
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.