X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل ای بیس ستورن
Ibis Sathorn Hotel
رضایت کاربران
80/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 4
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ایبیس ساتورن در قلب منطقه تجاری و نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد که دسترسی آسانی به جاذبه های توریستی نظیر دریاچه چائو فرایا و بازارهای مختلف می دهد.
این هتل دارای استایلی مدرن می باشد و دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi دارد. اتاق های هتل دارای تهویه کننده هوا و تلویزیون می باشند. پارکینگ هتل رایگان است ، رستوران هتل نیز انواع غذاهای محلی را سرو می کند.
ساتورن برای افرادی که به فرهنگ مردم مختلف ، بازدید از جاذبه های دیدنی و معابد علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 213
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    73 %
    سفر : مهر 1395

    دوستان برای من مهم بود که برای بانکوک یه هتل سه ستاره و نزدیک به مکانهای تجاری و مترو پیدا کنم که به پیشنهاد آژانس و جستجوی خودم این هتل رو پیدا کردم. هتل کاملا به برخی بازارها نزدیک بود و تقریبا در محله پتونم واقع شده بود . مترو هم که چند قدمی هتل بود. برخورد خوب پرسنل ، منوی صبحانه خوب و اتاقهای کوچک اما تمیز نیاز ما رو در طول سه شب اقامت بانکوک تامین کرد. اگر پول به چهار ستاره نمیخواین بدین ابن هتل میتونه یه سه ستاره تمیز باشه.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    87 %
    سفر : اسفند 1390

    به نام حضرت حق
    با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیزم. اینجانب پیام هستم و از تاریخ ۱۲ اسفند۹۰ الی ۱۵ اسفند به مدت چهار شب به همراه همسرم در هتل ۳ستاره آیبیس بانکوک اقامت داشتم.

    این هتل ۳ستاره درمرکز شهر واقع شده است و همه امکانات اعم از سوپرمارکتهای زنجیره ای ۷ eleven ، آرایشگاه، داروخانه و رستورانهای مختلف و غیره در چند قدمی آن قرار دارد.

    از آنجائیکه این هتل در مرکز شهر واقع شده است، عصرها حتی میتوان از کافی شاپ هتل استفاده کرد و با نشستن بر روی نیمکتهای بیرون هتل که در محوطه باز نزدیک خیابان قرار دارند یک عصر خوب را سپری کرد و با تماشای جاذبه های فرهنگی مردم شهر بانکوک و خارجیهای مقیم و توریستهای حاضر در بانکوک از اقامت در این هتل لذت برد.

    دراین هتل اینترنت در لابی رایگان و در اتاقها با هزینه بود و البته از سرعت خوبی برخوردار بود. سرویس کیترینگ هتل آیبیس بانکوک با صبحانه است و فضای صرف صبحانه متوسطی دارد که تنوع غذایی خوبی نیز دارد.

    برخورد پرسنل هتل بسیار عالی و دوستانه است و واقعا کشور تایلند کشور لبخندهاست چون در اکثر مواقع پرسنل هتل با رویی گشاده و لبخند پاسخگوی شما هستند. از آنجائیکه شما در شهر بانکوک معمولا در هتل زیاد اقامت ندارید و مشغول گشت و گذار و بازدید از جاذبه های کشور تایلند و شهر بانکوک هستید، بنابراین امکانات هتل چندان مورد استفاده قرار نمیگیرد، لذا لازم به ذکر است که این هتل دارای استخر و سونا و جکوزی نمیباشد.

    اکثر مواقع تاکسی در جلوی هتل در دسترس است و نیازی به پیاده روی نیست و همچنین با اینکه هتل آیبیس بانکوک ۴۰ طبقه دارد ولی اصلا شلوغ به نظر نمیرسد و آسانسورهایش بسیار سریع و تمیز و همیشه آماده سرویس دهی هستند و همچنین پاسخگویی خوب و برخورد حرفه ای پرسنل رسپشن هتل نیز این آرامش را به هر مسافری میدهد که از اقامتش لذت ببرد.

    اتاقهای هتل آیبیس بانکوک بسیار تمیز و برای دو نفر به اندازه کافی بزرگ است و دارای گاوصندوق دیجیتالی و دمپایی و چندین حوله بزرگ و کوچک سفید و تمیز میباشد که هر روز تعویض میگردند. در داخل اتاقها چای ساز و قهوه جوش موجود است و هر روز صبح شارژ میشود که شامل چندین عدد چای کیسه ای و نسکافه و قهوه و شکر سفید و قهوه ای و دو بطری آب معدنی می باشد.

    از معایب هتل میتوان به این نکته اشاره کرد که ال سی دی داخل اتاقها هیچ کانال فارسی زبانی ندارد ولی یکی از شبکه های آن به طور ۲۴ ساعته امکانات هتل را معرفی میکند و یکی از شبکه های دیگر آن بسیاری از جاذبه های توریستی شهر بانکوک را معرفی میکند که بسیار کارآمد است. البته حدود ۱۰۰کانال دیگر نیز وجود دارد که اکثرا خبری و به زبان تایی است.

    درکل این هتل را برای کسانی که از تورهای دیدنی شهر بانکوک استفاده میکنند پیشنهاد میکنم چون مثل ما فقط در شب برای استراحت به هتل می آیند و فردا بعد از صرف صبحانه مفصل و عالی هتل، دوباره هتل را ترک میکنند. بنابراین به نظر شخص بنده هتلی ۵ ستاره با امکانات زیاد در بانکوک فقط هزینه زیاد و اضافی میباشد چون فرصت استفاده از امکانات هتل را به دست نخواهید آورد.

    امیدوارم تجربیات بنده در انتخاب هتل در سفرتان به بانکوک مورد استفاده تان قرار بگیرد و بتوانید هتلی مناسب را متناسب با نوع سفرتان انتخاب کنید که هرچه بیشتر بهتان خوش بگذرد.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 29/9 Soi Ngam Duphli, Rama IV Rd. | Sathon, Bangkok 10120, Thailand
تلفن : +66 2 659 2888
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.