X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل بزرگ ارم
Eram Grand Hotel
رضایت کاربران
49/100
20% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۵ نقد نوشتن نقد و بررسی
5 2.45
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 1 نفر
سفر زوج : 3 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
چشم انداز همه اطاق های این هتل به گونه ای است که شما نظاره گر نمای زیبای دریا و ساحل زیبایی آن بوده و یا افق زیبای جزیره در منظر دیدگان شماست. این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود. بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 380
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
بیلیارد
زمین تنیس
رستوران
صندوق امانات
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    37 %
    سفر : اردیبهشت 1395

    سلام از اونجایی که هیچ توضیحی و عکسی در مورد هتل ۳ ستاره ارم توی این سایت موجود نیست مجبور شدم اینجا توضیحات بدم ،توی سایت های دیگه درمورد هتل ۳ ستاره و کیفیت سوئیت ها ی این هتل خونده بودم اما باز هم خواستم خودم تجربه کنم در زمان ورودمون به هتل از رزروشن خواستم یکی از تمیز ترین سوئیت هاشو در اختیارمون بزاره ما سوئیت دو تخته رزرو کرده بودیم اما بر خلاف اون ما رو بردن توی یه سوئیت سه تخته فضای اتاق پارکت با یه فرش فوق العاده کثیف که حتی رغبت نمیکردی با کفش روی اونا راه بری ملحفه ها پاره و قدیمی بودن، تلوزیون روشن میشد اما بدون آنتن ، ساعت ۲ زمان استراحت مسافرین کارکنان شروع به تمیز کردن اتاق ها میکردن که با سرو صدای ایجاد شده امکان استراحت وجود نداشت و از اونجایی که معمولا اتاق های سه تخته رو خانواده های چند نفری رزرو میکنن سر و صدای بچه ها زیاد به گوش میرسید که واقعا آزار دهنده بود سیستم سرمایشی هتل خوب بود منطقه دسترسی به بازار حدود ۲۰ دقیقه پیاده و دریا ۱۰ دقیقه ،گشت شهری هتل رو استفاده نکنید جاهایی رو میبرن که به نفع خودشون باشه ، در مدت ۴ شب و ۵ روز اقامت ما در هتل حتی یک بار هم برای نظافت و خالی کردن سطل های زباله به اتاق سر نزدن در کل از این هتل بیشتر میخورد یک ستاره باشه تا ۳ ستاره -عکسهای سوئیت راهروها سرویس بهداشتی این هتل رو دارم اگر کسی خواست آدرس ایمیل بده بفرستم تا خودتون ببینین و قضاوت کنین.

    1 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    27 %
    سفر : دی 1394

    من به همراه همسرم ۲۶ دی ۹۴ به کیش سفر کردیم و چند روز در هتل بزرگ ارم (۴ ستاره) اقامت داشتیم. موقع ورود به هتل که واچرمون رو دادیم برای گرفتن اتاق بهمون گفتن که اسمتون نیومده که بعد از چندین مرحله تماس بین هتل و آژانس مسئله حل شد و فهمیدیم که این مشکل از کم سوادی مسئول رزرواسیون هتل بوده. کلا انقدر شلوغ بود که یه سوال رو باید چندبار میپرسیدیم که زحمت بکشن و جواب آدمو بدن.

    یه اتاق در طبقه چهار هتل (بعد از ۴۵ دقیقه!) بهمون دادن. اتاق از نظر بزرگی خوب بود و رو به مرکز خرید سارینا بود. یکی از مشکلات اتاق توالت فرنگیش بود که وقتی مینشستی از زیر بخار گرمی میزد و خود کاسه هم گرم بود (انگار رو دیگ برنج نشسته باشی!). تلویزیون خیلی قدیمی بود و در واقع فقط بود چون اصلا کارآیی نداشت. گاوصندوق داخل کمد کلا خراب بود و قابل استفاده نبود. دستگیره پنچره اتاق شکسته بود و پنجره باید به صورت ضربه ای باز و بسته میشد.

    دقت کنید هتل ارم دو قسمت داره: چهار ستاره و سه ستاره که ما در قسمت چهار ستاره ش بودیم.

    صبحانه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در طبقه زیرزمین هتل سرو میشد که شامل نان بربری و باگت ، چای ، آبمیوه ، املت ، پنیر ، کره ، مربا ، سوسیس تخم مرغ و شیر بود. نکته جالب اینکه موقع صرف صبحانه باید مراقب باشین زیر دست و پا له نشین. چه بسا صحنه هایی ببینین که ترجیح بدین از خیر صبحانه بگذرین یا داخل اتاقتون میل کنین. اگر اصرار به صرف صبحانه دارین باید زود وارد رستوران بشین وگرنه چیزی نمیرسه بهتون.

    اگر برای اولین بار به کیش سفر میکنین باید دقت کنین که آب آشامیدنی اونجا کلا یه طعم شور داره و باید آب معدنی مصرف کنین. حتی چایی هایی که در این هتل درست میکنن با همین آب هستش و اونم مزه شور میده. آبمیوه هایی که در جزیره تولید میشه هم همینطوره.

    در مورد پرسنل اونجا از مدیریت گرفته تا خدمات باید گفت که در حد مسافرخانه برخورد میکنن. اصلا انتظار برخورد حرفه ای در حد هتل چند ستاره نداشته باشین. زیاد هم چیزی رو نپرسین چون عصبانی میشن!

    از قسمت برنامه های تفریحی هتل ما از کشتی تفریحی استفاده کردیم که از ۹ شب تا ۱۱ شب بود و شامل شام و موزیک زنده میشد که مطمئن باشین با خوردن یک نیمرو و گوش کردن آهنگهای موبایلتون بیشتر بهتون خوش میگذره. تو کشتی سر میز شام از شما عکس میگیرن که هرکدوم رو ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار تومان حساب میکنن!!! غذاش افتضاح بود. ضمنا ما کشتی اوستا ۵ بودیم که مثلا بهترین کشتی تفریحی بود. هر نفر هم ۶۵ هزار تومان هزینه اش هست.
    موقعیت هتل طوری هست که با چند دقیقه پیاده روی به مراکز خرید سارینا ، پردیس ۱ و ۲ میرسین. موتورسیکلت برقی رو توصیه میکنم کرایه و استفاده کنین. ساعتی بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومن (بسته به نوع موتور) هزینه داره ولی خیلی جذاب هست.
    در نهایت باید بگم اگر یکبار در هتل ارم اقامت کنید ، اولین و آخرین اقامت شما در طول عمرتون در این هتل خواهد بود.

    2 0

  3. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    60 %
    سفر : تیر 1394

    من به اتفاق خانمم در هتل بزرگ ارم (۴ ستاره) یه اتاق رو به جزیره گرفته بودیم در طبقه چهار هتل
    اتاق از نظر بزرگی خوب بود منظره روبه روشم پاساژ سارینا بود مشکلات اتاق این بود که صابون مایع نداشت ( شاید اگه بهشون میگفتی براتون میوردن) تلویزیون قدیمی بود.
    دقت کنید هتل ارم دو قسمت داره چهار ستاره و سه ستاره
    ما قسمت هتل چهار ستاره بودیم.
    هتل ارم شامل صبحانه و ناهار بود
    صبحانه در طبقه زیرزمین هتل سرو میشد که شامل چای ابمیوه املت پنیر کره مربا تخم مرغ اب پز بود.
    ناهار در رستوران آبشار در هتل سرو میشد که
    سلف سرویس بود و هر چقدر دوست داشتین میتونستین میل کنیدشامل کباب جوجه کباب ماهی سالاد ماکارونی و سالاد شیرازی بود بعضی وقت ها سوپ جو و خورشت هم به اونها اضافه میشد.
    به نظر من هتل نسبت به هتل های ایران بد نبود.
    کلا تو ایران توقع هتل خیلی خوب نداشته باشین.
    بیلیارد و پینگ پنگ در این هتل مجانی نبود.
    استخر مجانی نبود.
    هتل یه جنگ شبانه به مدت ۳ ساعت داشت که هزینش ۵۰ هزار تومن بود و شامل موسیقی و نمایش می شد که بد نبود و بستگی به خودتون داره که دوست داشته باشین یا نه
    رفتن به کیش در ۱۵ روز اول ماه رمضان هیچ مشکلی ندارد و شما به راحتی میتوانید در این ماه در بیرون ار هتل و در خیابان ها غذا میل کنید.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  4. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    60 %
    سفر : دی 1391

    اولین بار در آبان ماه ۸۷ برای غافلگیر کردن همسرم از آژانس یک تور کیش برای هتل ارم که ۵ ستاره بود شامل پرواز و هتل صبحانه ناهار خریداری کردم . در فرودگاه ترانسفر داشتیم و به هتل رسیدیم که با آب میوه از همه پذیرایی شد و لابی زیبا و بزرگی بود و پرسنل مودب برای بار دوم بود که به کیش میرفتم و عاشق آرامش کیش بوده و هستم. اتاقمان بزرگ تمیز بود و زیبا مبله شده بود . سرویسهای بهداشتی عالی بودند از نظر تعداد آسانسور کمی در مضیقه بودیم که آنهم قابل اغماض بود . صبحانه در بالاترین طبقه با ویوی دریا سرو میشد که بینظیر بود. با تنوع عالی و قابل قبول . ناهار در سالن صدف بعد از عبور از غرفه های خرید به صورت سرو سرویس بود با دسرهای متنوع شیرینی های تازه و میوه . هنوز طعم اکبر جوجه و فسنجان و جعفری پلوی جنوبی را به یاد دارم . استخر تمیز و خلوت بود . در لابی در ساعاتی از شب پیانو میزدند و چایخانه زیبای هتل هم پذیرایی خوب و قابل قبولی داشت. برای گشت شهر سرویس داشتند و برای مراکز دیدنی تخفیف هایی داشتند. این آخرین سفر دو نفره من و همسرم بود و بسیار برای ما خاطره انگیز بود . مدیریت هتل هم در هر موقعیتی رضایت مدعوین را جویا میشد.

    دفعه دوم به یاد آن سفر خاطره انگیز در سال ۹۰ به همان هتل با دختر کوچولویم و همسرم رفتم.

    هنوز در بدو ورود پذیرایی با آب میوه را داشتند ولی تغییراتی محسوس بعد سه سال پیش آمده بود آسانسورها گاهی خراب بودند صبحانه در همان سالن پایین سرو میشد. میگفتند مدیریت هتل عوض شده است . ظاهرا سر سرویس بود در تنوع سه غذا که آنهم خودشان میکشیدند نه ما؟؟؟؟

    با کیفیت پایین . کمی فرسودگی هتل هم توی ذوق میزد.

    اما.بار سوم وآخر در سال ۹۱ که همه چیز افتضاح بود غذایمان را که پولش را گرفته بودند ندادند و به جای آن همبرگر از بیرون خریدند و به اتاق مهمانها فرستادند گفتند استخر در حال تعمیر است و تعطیل بود برخورد پرسنل افتضاح بود موکتها و سرویس ها بسیار فرسوده و کثیف بودند . آسانسور ها هم مزید بر علت
    میشود گفت متل نه هتل
    حیف از این هتل واقعا حیف

    0 0

  5. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    63 %
    سفر : مهر 1392

    سلام دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه.هتل ارم یکی ازقدیمیترین هتل های کیش هستش که درمنطقه خوبی قرارگرفته و به بیشتر بازارها ومناطق کیش نزدیک هستش ازظاهرش پیداست که بایدهتل خوبی باشه ولی متاسفانه اینطور نیست که فکرکنم به سوء مدیریت برگرده.

    اخه طوری که کارمنداش میگفتن صاحب اصلیش هتل اجاره داده.کسی هم که اجارش کرده واسش نمیصرفه و داره ازخدمات هتل کم میکنه.هیچکدوم از امکانات تفریحیش کار نمیکنه.فقط رستورانها و کافی شاپ دایر هستن.

    امکانات اطاق هم پایین هستش به یک هتل ۴ ستاره نمیخوره.اینترنت فقط درلابی فعاله.تلویزیون اطاق فقطشبکه های ۱و۲و۳و۵ میگرفت.سیستم تهویه خوب کار نمیکرد فقط شب خوب میشد اونم به دلیل خنک شدن هوا بود در طول روز اذیت کننده بود.سرویس بهداشتی خوب بود ولی وان حمام کار نمیکرد تمام اطاقها اینطور بود میگفتن بدلیل مسایل بهداشتی.ولی جاداره ازبرخوردخوب پرسنلش قدردانی کنم واقعا خوش برخورد بودن.درکل میشه گفت هتل بدی نیست.

    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : كيش- بلوار خیام
تلفن : 42 63 444 - 0764
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.