X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل بست وسترن وگا اند کانونشن سنتر
Best Western Plus Vega Hotel & Convention Center
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل بست وسترن وگا اند کانونشن سنتر دارای اتاقهای راحت، تمیز و با تمامی امکانات رفاهی است. این هتل ۹۷۵ اتاق دارد که در تمامی آنها امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت شبانه روزی و … در نظر گرفته شده است. سایر امکانات هتل نیز شامل کلوپ با DJ، ماساژ، سونا، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، وان آب داغ، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، رستوران با انواع غذاهای لذیذ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار و … می باشد. بست وسترن شامل ۵ رستوران، یک مرکز تناسب اندام و سونا می باشد. این هتل ۴ ستاره در کنار پارک ‏‎ Izmailovsky‏ مسکو ‏قرار گرفته و تنها ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو ‏Partizanskaya‏ فاصله دارد. در محل هتل، ‏WiFi‏ رایگان در اختیار مهمانان ‏قرار دارد.‏ اتاق ها در این هتل دارای تهویه ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار و حمام با سشوآر و لوازم ‏بهداشتی هستند. اتاق ها مناظر چشم گیری از ‏Izmailovo Kremlin‏ یا ‏Izmailovsky Park‏ ارائه می دهند.‏ رستوران این هتل، غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند. همچنین مهمانان می توانند از یک اسنک سبک و نوشیدنی در ‏کافه لذت ببرند.‏ ایستگاه مترو ‏Partizanskaya‏ ارتباطات مستقیمی را تا مرکز شهر مسکو و میدان سرخ در ۱۵ دقیقه و تا ‏Crocus Expo ‎Centre‏ در ۵۰ دقیقه فراهم می آورد. فرودگاه های بین المللی ‏Domodedovo‏ و ‏Sheremetyeov، هر دو در فاصله ی یک ‏ساعت سواره تا هتل قرار دارند.‏ Izmailovo‏ انتخاب بسیار مناسبی برای گردشگرانی است که به پارک، تماشای مناظر و موزه علاقمند هستند.‏

امکانات هتل

تعداد اتاق : 975
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Izmailovskoe Shosse 71 Bld.3V, Izmailovo, 105613 Moscow, Russia
تلفن : +7 800 234-22-50
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.