X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل تاوورن بیچ ویلج ریزورت
Thavorn Beach Village Resort & Spa
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ساورن بیچ ویلیج پوکت در خلیج ناکالای و در کنار ساحل کامالا و ساحل پاتونگ واقع شده است . هتل ساورن بیچ ویلیج پوکت ۱۰ دقیقه تا ساحل کامالا و ساحل پاتونگ مسافت دارد . همچنین این هتل۴۰  دقیقه تا فرودگاه بین المللی پوکت زمان میبرد . استراحت در یکی از سواحل خصوصی دست نخورده یک تجربه منحصر به فرد در شهر پوکت برای شما به وجود می آورد . ساحل ناکالای یکی از بزرگترین ساحل خصوصی دست نخورده در شهر پوکت است . امکانات هتل : استخر روباز هتل به شکلی طراحی شده است تا با محیط طبیعی اطراف خود هماهنگی داشته باشد. همچنین هتل دارای یک استخر سرپوشیده، محوطه‌ی شنای مخصوص کودکان، بوفه‌ی استخر و صندلی‌های حمام آفتاب است. بدنسازی، سونا، اتاق بخار و انواع ماساژ و درمان‌های مرکز تن‌درستی نیز موجود است. میهمانان می‌توانند از کانوسواری، تنیس، تنیس روی میز، دارت، والیبال و والیبال ساحلی نیز استفاده کنند. علاقه‌مندان به گلف می‌توانند در عرض ٢٠ دقیقه به باشگاه گلف پوکت (Phuket Country Club) برسند. خدمات ماساژ سنتی تایلندی در آبگرم ناکالای و درمان های زیبایی در سالن در هتل ساورن بیچ ویلیج پوکت برای مهمانان ارائه داده میشود . خانه های ییلاقی دارای ویژگی های تهویه مطبوع ، یک بالکن خصوصی و باز رو به منظره دریا ، استخر و یا باغ می باشد.  همچنین با تلویزیون ماهواره ای ، یخچال و وان مجهز شده اند . رستوران ها : هتل دارای سه رستوران با انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی و ناهارها و شام‌های عالی، اقامتی آرامش‌بخش را برای میهمانان آرزومند است . ناهار خوری تراس ماریسا در کنار استخر غذاهای بین المللی ارائه میدهد ، در حالی که تخصص سیام اولد در غذاهای تایلندی است و رو به منظره ساحل می باشد .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 185
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
ماساژ
استخر
سالن بازی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 6/2 Moo6, Nakalay Bay, Kathu, Phuket, 83150 Kamala Beach, Thailand
تلفن : +66 7661821723
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.