X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل تکسیم گونن
Taksim Gonen Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل تکسیم گونن استانبول Taksim Gonen Hotel جز هتل های ۴ ستاره استانبول است. تفاوتی ندارد که هدف شما از سفر به استانبول تفریح است یا تجارت، در هر صورت هتل تکسیم گونن استانبول یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است. با اقامت در این هتل گردشگران می توانند به نقاط تفریحی گردشگری شهر به راحتی دسترسی داشته باشند. این هتل لوکس تا میدان تکسیم استانبول فقط ۱۱۰ متر فاصله دارد. هتل دارای اتاق هایی شیک است و در اتاق های هتل تلویزیون وجود دارد. اتاق های هتل تکسیم گونن استانبول دکوراسیونی شیک دارند و مبله هستند و مجهز به سیستم تهویه می باشند. در تمام اتاق ها تلویزیون، ماهواره ، بار و سشوار وجود دارد. برخی از اتاق ها دارای فضای نشیمن جداگانه هستند. در کافه بار Muiz انواع نوشیدنی و شیرینی جات و بستنی سرو می شود. هتل دارای امکانات تفریحی از قبیل باشگاه ورزشی و استخر و حمام ترکی و سونا می باشد. بسیاری از فروشگاه و رستوران های خیابان استقلال تا این هتل فقط ۴۰۰ متر فاصله دارند. فاصله ی کاخ Dolmabahçe تا این هتل ۱٫۲ کیلومتر و برج گالاتا تا هتل ۲٫۲ کیلومتر است. مرکز کنگره ی استانبول و سالن کنسرت Cemal Resit Rey و سالن تئاتر Muhsin Ertugrul همه در ۲ کیلومتری هتل تکسیم گونن استانبول واقع شده اند. منطقه بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگرانی است که به غذاهای رنگارنگ و خرید کردن علاقه دارند. کارکنان هتل می توانند به زبان شما صحبت کنند. میدان تکسیم و گالری هنری تقسیم و مرزکز فرهنگی هنری Akbank از نقاط دیدنی اطراف هتل هستند. بهترین امکانات و خدمات در این هتل در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا ضامن اقامتی آرام برای آن ها باشد. هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم، پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات ویژه معلولین و پارکینگ می باشد. اتاق های هتل هم دارای بهترین امکانات رفاهی هستند. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و تمام اتاق ها دارای حمام مجهز هستند. در اتاق ها بار هم وجود دارد. از میان امکانات تفریحی هتل می توان به باشگاه ورزشی و استخر سرپوشیده و سونا و ماساژ استفاده کرد که میهمانان هتل می توانند با استفاده از این امکانات اوقات خوشی را در این هتل داشته باشند. هتل تکسیم گونن استانبول یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است. میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 156
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Aydede Caddesi No:15 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 İstanbul, Turkey
تلفن : +90 212 297 22 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.