X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل جمیرا کریک ساید
Jumeirah Creekside Hotel
رضایت کاربران
85/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۳ نقد نوشتن نقد و بررسی
3 4.25
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 1 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل جمیرا کریک‌ساید (Jumeirah Creekside) یکی از هتل های لوکس گروه جمیرا است که در کنار خور دبی واقع شده است. این هتل پنج ستاره که در مجاورت برخی از مشهورترین جاذبه ها و مراکز خرید معروف دبی قرار دارد، از امکانات متنوعی برخوردار است که از آن جمله می توان به دو استخر روباز، استخر کودکان، پنج رستوران در سطح کلاس جهانی، سالن ورزش و خدمات اسپا اشاره کرد. در طول اقامت مهمانان، یک بلیط ورود به پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark) و یک بار دسترسی به ساحل اختصاصی، به آنان هدیه می شود. این هتل ۲۹۲ اتاق و سوئیت وسیع دارد و هر اتاق مجهز به مینی بار ، تلویزیون تخت و میز می باشد. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی سرو می شود. بار و سالن Cu-ba که به سبک و سیاق منطقه لاتین طراحی شده، در پشت بام هتل قرار دارد و مناظری تماشایی از شهر دبی را پیش چشم مهمانان به تماشا می گذارد. در رستوران BLue Flame نیز انواع استیک ها و غذاهای دریایی عرضه می شود. در این بین رستوران های Plumeria و Nomad نیز قابل ذکر است. آبگرم هتل به نام Akaru Spa، مجهز به اتاق های سونا و بخار بوده و در ۱۴ اتاق درمان یا ورزش به مهمانان سرویس دهی می شود. مهمانان «جمیرا کریک‌ساید» می توانند به ورزش هایی همچون شنا، تنیس، راکتبال و اسکواش بپردازند. فاصله هتل از مرکز دبی و فرودگاه بین المللی این شهر، با خودرو فقط ۵ دقیقه است. مهمانان همچنین با ۱۵ دقیقه رانندگی می توانند به بازار طلای دبی برسند. گفتنی است این هتل لوکس دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 292
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    80 %
    سفر : آذر 1395

    این هتل در فاصله ۸ تا ۱۰ دقیقه ای فرودگاه قرار دارد و دارای ترنسفر رفت و برگشت رایگان می باشد.
    به سیتی سنتر و فستیوال سیتی نزدیکه
    از مزایای هتل می توان به :
    استفاده رایگان از پارک آبی وایلد وایدی به صورت نامحدود همراه با ترنسفر رایگان
    اینترنت رایگان و پر سرعت در هتل
    تمیزی و نظافت و برخورد خیلی خوب کارکنان
    باشگاه ورزشی مجهز
    صبحانه با تنوع فراوان نام برد.
    یک شاتل هم در هتل موجود است که راس ساعت مقرر به صورت رایگان مسافران را به دبی مال،پارک آبی و پالم جمیرا میبرد.
    دقیقا چسبیده به هتل یک فضای سبزی بنام Irish Village وجود دارد که رستوران ها و بار های مختلفی مشغول خدمات هستند و آخر هفته ها برنامه های شاد به همراه اجرای موزیک توسط گروه های معروف برگزار می گردد البته ناگفته نماند این مجموعه زیر مجموعه هتل به حساب آمده و برای رفتن به آنجا از هتل هزینه ای پرداخت نمی شود.
    روز آخری که ما در این هتل بودیم با مسافران آلمانی زیادی روبرو شدیم بعد متوجه شدیم که برنامه معروف Deutschland sucht den Superstar (که یکی از داورهای این مسابقه دیتر بوهلن بود) قراره اینجا برگزار بشه که متاسفانه قسمت نشد این برنامه رو از نزدیک ببینیم
    در پشتی هتل که به اتوبان شیخ رشید راه دارد و۵۰متر جلوتر از انواع رستوران های عربی،دریایی و ….. همراه قلیان های عربی از مهمان ها پذیرایی می کنند.
    من در طول ۵روز سفرم به این هتل لحظات خوبی رو سپری کردم.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    80 %
    سفر : خرداد 1394

    قبل از سفر اطلاعات کمی در مورد هتل داشتم ولی ۵شبی که با خانواده آنجا بودیم واقعاً عالی بود خانم من همیشه هروقت مسافرت میریم جه داخلی جه خارج از کشور همیشه جندتا ملافه ازخونه با خودش میاره و روکش بالشت ها و ملافه ها رو عِوَض میکنه که راستش رو بخواین منم بدم نمیاد وعادت کردم ولی تو این هتل برا اولین بار بود که ملافه هارو ازتو جمدون در نیاوردیم واقعاً تمیز بود نه روز اول بلکه هرسری که ملافه ها رو عِوَض میکردن إنکار نو نو بودن هتل یه سری کأستی ها داشت که تو همه هتل ها ممکنه باشه که قابل کفتن نیست ولی از تمیزی اش هرجی بکم کم کفتم…..اکه رفتین حتما از استخر کف شیشه ایی طبقه هشتم استفاده کنین.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  3. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    93 %
    سفر : آذر 1393

    با سلام و احترام خدمت عزیزان گرانقدر
    روزهای میانی آذر ماه سال ۹۳ بود که به همراه یکی از دوستانم به دوبی و این هتل زیبا سفر کردیم ، از ابتدایی که وارد فرودگاه دوبی شدیم در هنگام خروج مامور هتل که اسامی ما را با خودش داشت ما رو با یک BMW سری ۷ سال ۲۰۱۵ به هتل برد البته فاصله فرودگاه تا هتل واقعا کم بود و تقریبا ۵ دقیقه هم نشد که رسیدیم ، رفتار کارکنان واقعا عالی بود و بسیار مودب و خوش برخورد بودند ، نمای داخلی و خارجی هتل بسیار زیبا و تمیز ، هر چه قدر از تمیزی و زیبایی هتل بگم کم گفته ام ، اطاق ما در طبقه ۸ هتل بود ولی نمای زیاد مناسبی به بیرون نداشت ، ولی آزار دهنده هم نبود اما اطاق های آن طرف هتل نمای رودخانه و زمین تنیس و اتوبان را داشتند ، امکانات و تمیزی اطاق واقعا کامل بود ، همه امکانات اطاق الکترونیکی و همه چیز مرتب و عالی ، اطاق بزرگ دارای مبل و میز و صندلی ، مینی بار کامل رایگان به همراه قهوه ساز که هر روز هم شارژ می شدند ، در همان طبقه ما ابتدای ورودی راهرو رستورانی بود که واقعا شبها جای بسیار دیدنی برای استراحت و دیدن نمای دبی در هوای آزاد داشت ، اطاق ها تماما عایق صوتی داشتند و با داشتن سیستم صوتی صدایی به بیرون راه نداشت ، امکانات ورزشی و استخر عالی داشت ، در کنار هتل مجموعه ای از رستوران ها در یک جا وجود داشت که واقعا جای دیدنی و عالی بود برای یک شام مفصل ، بر عکس بقیه جاهای دبی که شما هندی و پاکستانی زیاد خواهی دید اما در این مکان ۹۵% اروپایی و امریکایی هستند ، از نظر دسترسی به مراکز خرید و تفریحی اتوبوسی ( شاتل ) را در نظر گرفته بودند که هر یک ساعت یکبار به مراکز مختلف حرکت می کرد ، در ضمن این نکته را بگم که این هتل زیر مجموعه هتل های جمیرا هستش که بهترین و اصیل ترین هتل های امارات هستش و در نظر داشته باشید این هتل کاملا خانوادگی و آرام می باشد و در زمانی که ما آنجا بودیم خیلی از بازیکنان ورزشی و تیم های ملی مختلف دنیا را در آنجا دیدیم ، دوستانی که نیاز به کلاب دارند این هتل را انتخاب نکنند
    با تشکر و آرزوی سفری خاطره انگیز به جدیدترین شهر دنیا

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Road Al Garhoud Deira | Sheikh Rashid Road, 5, Dubai, United Arab Emirates
تلفن : 00 971 4 364 7111
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.