X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور
Doubletree By Hilton Kul Hotel
رضایت کاربران
92/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 4.6
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این اقامتگاه لوکس که بخشی از مثلث طلایی کوالالامپور می باشد، حدود ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار Ampang Park و ۱۵ دقیقه تا بزرگ ترین مرکز نمایشگاهیSuria KLCC و برج های دوقلوی Petronasفاصله دارد. طی حدود یک ساعت می توانید از فرودگاه بین المللی کوالالامپور به اینجا برشید. شاتل رایگانی نیز به مقصد این مرکز خرید عظیم و منطقه ی خرید Bukit Bintang تدارک دیده شده است. سالن ورزشی مدرن و استخر آب نمک فضای باز نیز در دسترس می باشند. اتاق های وسیع با ارائه ی تجهیزاتی همچون تلویزیون ۳۲ اینچ صفحه تخت، بالش های بسیار بزرگ، مبلمان لوکس و راحت و حمام با امکانات کامل، اقامتی آسوده و مجلل را تضمین می کنند.
مهمانان می توانند در اینجا همواره به ایمیل های خود دسترسی داشته باشند، از مرکز تجاری استفاده کنند یا توسط دفتر توریستی برای تورهای روزانه و سیاحتی اقدام نمایند. روزنامه و سرویس خشک شویی نیز در دسترس می باشند. غذاهای محلی مالزیایی در Makan Kitchen سرو می شوند و غذاهای خانگی ایتالیایی در رستوران Tosca تهیه می شود. کافه Food Store و دیگر کافی شاپ ها نیز آماده ی سرو انواع دسر و نوشیدنی می باشند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 540
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    93 %
    سفر : فروردین 1391

    هر چی از تمیزی این هتل بگم کمه…بسسسسسسیار تمییییییز بسسسسسیار شیک و محل هتل بسیار عالی ما در عرض ۵ دقیقه پیاده روی میرسیدیم به KLCC و روبروی هتل هم یه مرکز خرید کوچیک محلی و فست فود کی اف سی و مک دونالد داشت..سرعت اینترنت عالی بود صبحانه عالی بود و هنگام ورود با یک کوکی گرم ازمون استقبال میشد که بسیار خوشمزه بود ولی ما چون با خانم ایرانی تو رسپشن کار میکرد اشنا شدیم هر وقت رد میشدیم بهون ازون کوکی ها میداد که واقعا نمونشو جایی نخورده بودیم…

    جلوی هتل همیشه پر از تاکسی بود..برخورد کارکنان که حرف نداشت..صبحانش ۳ بخش بود چینی هندی بین المللی که پیشنهاد میدم حتما از نودل های چینیش امتحان کنید…اتاق ما تو طبقه خیلی بالا بود الا دقیق یادم نیست ولی ویو بسیار عالی بود منظره سرسبز و اتوبان های بزررررگ و خلوت با اون بارونهای استوایی واقعا محشر بود.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 1

  2. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    90 %
    سفر : مرداد 1390

    سلام
    من با همسر و۲ دخترم ۷ روز در این هتل اقامت داشتیم هتلی زیبا با دکوراسیونی مدرن وساده تمیز و راحت برخورد پرسنل عالی لابی در دو یا سه طبقه دارای مرکز خرید (البته گران) نزدیک به برجهای دوقلو وبقیه مراکز خرید استخر روباز عالی ما در رستورانهای هتل غذا نخوردیم ولی صبحانه عالی با تنوع فراوان خلاصه اینکه اقامت خیلی خوش و بیاد ماندنی را داشتیم

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 348 Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur 50400, Malaysia
تلفن : +60321727272
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.