X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل دبل تری بای هیلتون
DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ۴ ستاره دابل تری بای هیلتون DoubleTree by Hilton Hotel در مرکز شهر ایروان واقع شده است بطوریکه با ۳ دقیقه پیاده روی می‌توان به پارک انگلیسی ها English Park رسید. میدان جمهوری در فاصله ۱ کیلومتری و ایستگاه قطار ایروان نیز در فاصله ۳٫۵ کیلومتری از هتل قرار گرفته‌اند. برای رفتن به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس Zvartnots International Airport باید مسافتی در حدود ۱۱ کیلومتر را پیمود. اتاق‌های سیگار ممنوع این هتل که ۱۷۶ عدد می‌باشند، دارای تهویه مطبوع، مکانی مجزا برای نشستن، مینی‌بار رایگان و تلویزیون ال سی دی با قابلیت اتصال به شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. حمام هر اتاق نیز با سشوار، حوله و دمپایی تجهیز شده است. مهمانان می‌توانند از غذاهای خوشمزه رستوران هتل دبل تری بای هیلتون DoubleTree by Hilton Hotel نوش جان کنند و یا از انواع نوشیدنی‌ها در کافه بار هتل لذت ببرند. خدمات اتاق و همینطور تحویل نهار و صبحانه بسته‌بندی شده در اتاق در صورت درخواست شما امکانپذیر است. استفاده از پارکینگ خصوصی رایگان است، وایفای رایگان نیز در مکان‌های عمومی هتل قابل دسترس است. برای گذران اوقات فراغت خود پیشنهاد می‌شود سری به اسپا، مرکز تندرستی، سونا و مرکز تناسب اندام هتل پنج ستاره دبل تری بای هیلتون بزنید. سالن کنفرانس با فضایی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع به همراه ۸ اتاق جلسه گزینه خوبی برای برگزاری رویدادهای تجاری شماست.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 176
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 4/2 Grigor Lusavorich street, Yerevan 0015, Armenia (Formerly The Sign Hotel Yerevan)
تلفن : +374 11 555333
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.