X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل دوسیت تانی
Dusit Thani Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل که بر فراز پارک لومپینی قرار گرفته، یک هتل ۵ ستاره ی بسیار لوکس است و زمین بازی گلف، سالن ورزشی درجه یک و یک استخر فضای باز دارد. از ایستگاه های سیلوم و سالادانگ تا اینجا با پای پیاده ۵ دقیقه طول می کشد. ایستگاه قطار Hualamphong در ۳ کیلومتری، رودخانه ی زیبای چائو پرایا در ۱٫۵ کیلومتری و فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi در فاصله ی ۲۴ کیلومتری قرار گرفته اند.
اتاق ها با طراحی وسیع، پنجره های بزرگ و دکوراسیونی کلاسیک، با سلیقه و خلاقیت خاصی توسط پارچه های تایلندی و مبلمانی از چوب درخت ساج آراسته شده اند. اینترنت رایگان و میز کار برای تمام اتاق ها فراهم شده است.می توانید در حال فعالیت در سالن ورزشی که دیوارهایش از زمین تا سقف با شیشه کار شده، از منظره ی زیبای استخر و اطراف آن لذت ببرید. استخر، سونا، مرکز تجاری و دفتر توریستی از دیگر امکانات اینجا هستند.
۱۱ رستوران و کافه ای که در این هتل تعبیه شده انواع غذاهای غربی، آسیایی و بین المللی را سرو می کنند. کافه D’Sens واقع در پشت بام، رستوران Mayflower با غذاهای چینی و تمام غذاهای Pavilion از بهترین گزینه های غذایی اینجا می باشند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 517
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 946 Rama IV Road, Bangkok 10500, Thailand
تلفن : +66 2 200 9000
وبسایت : http://dusit.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.