X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل دی واری جومتین
D Varee Jomtien Hotel
رضایت کاربران
100/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 5
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل دی واری جومتین نزدیک ساحل جومتین پاتایا قرار دارد ، این هتل دارای اتاق هایی مدرن دارای بالکن به سوی خلیج سیام می باشد ، دو استخر ، یک باشگاه ورزشی و دو رستوران نیز دارد.
هتل ساحلی دی واری جومتین ۲ کیلومتر از پاتایا و ۱۵۵ کیلومتر از بانکوک فاصله دارد. اتاق های هتل دارای دکوراسیونی مدرن با استایلی تایلندی می باشند و تلویزیون کابلی ، چای/قهوه ساز و صندوق امانات دارند.
میهمانان هتل می توانند از امکانات جکوزی و خدمات ماساژ هتل استفاده کنند. خدمات خشکشویی نیز به درخواست مسافرین انجام می گیرد.
رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو می کند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 480
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : مهر 1394

    این هتل ۴ ستاره تاپ هستش. من در مدت ۴ شب اقامت به همراه همسرم در مهر ۹۴ نکته منفی در این هتل ندیدم. محیط این هتل بسیار بسیار خانوادگی هست و بیشتر ساکنین اون رو هم چینی ها و روس ها تشکیل میدن و خوشبختانه خبری از هندی ها در این هتل نیست. در ابتدای ورودمون به هتل ۱۰۰ دلار گرویی از ما گرفتن که در موقع خروج فقط ریسپشن پرسید سیفتی باکس سالمه و با گفتن بله ما پول رو به راحتی بهمون پس داد. در طول اقامتمون هم فقط یک خانواده ایرانی دیدیم که دارای ۲ فرزند کوچیک بودند.

    از درب هتل که بیرون میاید آن طرف خیابان ساحل تمیز و زیبای جومتین قرار داره که خلوته و امکان شنا کردن هم در هر ساعتی از شبانه روز در آن وجود داره. ویو تمام اطاق های هتل رو به دریاست و طبیعتا هرچه طبقه اطاقتون بالاتر باشه ویو بهتری دارین. ما در طبقه ۱۴ ساکن بودیم و نشستن در بالکن هتل در مواقعی که بیکار بودیم آرامش خاصی به ما میداد. استخر تمیز و مناسبی داره که ما هر روز ازش استفاده میکردیم. صبحانه بسیار مفصلی داشت، به نظرم با هر سلیقه ای باشید کاملا سیر از پای میز صبحانه بلند میشید. امکان استفاده از اینترنت رایگان در لابی هتل وجود داره.

    شاید تنها نکته منفی این هتل دور بودن از خیابان واکینگ استریت و مراکز خرید باشه که اون هم با وجود توک توک هایی که فقط با نفری ۱۰ بت (کمتر از ۱۰۰۰ تومان در مهر ۹۴) از جلوی هتل تا ابتدای خیابان واکینگ شما رو میبرن اصلا مهم نیست. یک نکته مثبت دیگر این هتل وجود شیلنگ در دستشویی اطاق ها می باشد. مینی بار این هتل هم شامل ۲ شیشه آب، چایی و نسکافه برای هر روز رایگان هست. چایی ساز و حتی یک گاز کوچیک رومیزی و یک یخچال بزرگ هم در اطاق وجود دارد. هر روز هم نظافت و تعویض ملافه ها و حوله ها انجام میشه. شامپو، مایع شستشوی بدن، لوسیون، صابون و گوش پاک کن رو هم چه مصرف کرده باشید چه نکرده باشید هر روز شارژ میکنن. راستی فروشگاه سون ایلون که از فروشگاه های زنجیره ای تایلند هست چسبیده به هتله و هر زمان که بخواید مایحتاج روزانتون رو به راحتی میتونید تهیه کنید. خلاصه اگر خانوادگی به پاتایا میرید در استفاده از این هتل شک نکنید.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 457 Moo 12, Soi 13-14, Jomtien Beach Road, Pattaya, Chon Buri 20150, Thailand
تلفن : +66 38 418 999
وبسایت : http://djb.dvaree.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.