X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رادیسون بلو
Radisson Blu Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل لوکس ۵ ستاره، تنها ۵ دقیقه پیاده تا میدان People’s Square فاصله دارد و با وای فای رایگان، اتاق های وسیع، امکانات بازی گلف، استخر سرپوشیده و امکانات استراحتی دیگر مجهز شده است.
اتاق نشیمن راحت با نورگیر عالی، تهویه هوا، دکوراسیون داخلی تماما چوبی و کلاسیک، تلویزیون صفحه تخت، چای/قهوه ساز و حمام خصوصی برای تمام اتاق ها فراهم شده است. مهمانان می توانند در سونا استراحت کنند یا با بازی تنیس و بیلیارد مشغول شوند. از سایر امکانات استراحتی می توان به اتاق بازی، زمین اسکوآش و سالن پرورش اندام اشاره کرد. از معروفترین گزینه ها در میان ۵ رستوران این هتل می توان به غذاهای بین المللی رستوران ۲۴-hour Windows واقع در پارک اشاره کرد که تماما به صورت بوفه سرویس دهی می کند. رستوران Epicure نیز با مناظر پانورامایی که از آسمان شهر ارائه می دهد، انواع غذاهای آسیایی را به صورت منوی سفارشی و آشپزخانه ی باز سرو می کند.
این هتل حدود ۳٫۷ کیلومتر با ایستگاه قطار شانگهای فاصله دارد و سرویس کرایه ماشین در آن موجود است. همچنین می توانید فرودگاه Hongqiao را در ۱۵٫۴ کیلومتری و فرودگاه بین المللی پودونگ را در ۴۶ کیلومتری هتل بیابید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 362
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
زمین تنیس
امکانات معلولین
پارکینگ
رستوران
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : No.1199 Yingchun Road, Pudong New District, Shanghai 200135, China
تلفن :
وبسایت : http://radisson.com/
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.