X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رامادا دیوانا پوکت
Ramada Phuket Deevana
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل مدرن رامادا دیوانا پاتونگ پوکت در ۱٫۲ کیلومتری بنگلارود و ۱٫۱ کیلومتری مرکز خرید جانگسیلون قرار گرفته است . این هتل امکانات یک رستوران ، مرکز تناسب اندام ، استخر در فضای باز ، سونا ، اجاره دوچرخه و وای فای رایگان در همه محوطه هتل ارائه میدهد . اتاق های هتل دارای بالکن خصوصی است ، و تمام اتاق ها در هتل رامادا دیوانا پاتونگ پوکت رو به نمایش دلپذیر از شهر ، کوه و یا استخر است . هر اتاق شامل یک تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای ، گاوصندوق ، کتری برقی و یک حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان می باشد . امکانات دیگر موجود در این هتل ، اتاق غیر سیگاری ، یک میز جلو ۲۴ ساعته ، یک میز تور و یک سرویس شاتل ، که دارای هزینه اضافی می باشد . مهمانان هتل همچنین می توانند از خدمات خشکشویی و ذخیره سازی به چمدان استفاده  کنند . همچنین مهمانان هتل رامادا دیوانا پاتونگ پوکت می توانند از تراس آفتاب و یا ماساژ آرامش بخش لذت ببرند . آموزشگاه ورزشی تایگر موی تای حدود ۶٫۷ کیلومتر از هتل فاصله دارد ، در حالی که به شهر قدیمی پوکت می توانید در زیر ۹٫۷ کیلومتر برسید . همچنین فرودگاه بین المللی پوکت ۲۳ کیلومتر از هتل مسافت دارد . برای راحتی بیشتر ، انتقال از فرودگاه را می توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید . مهمانان هتل رامادا دیوانا پاتونگ پوکت می توانند وعده های غذایی و نوشیدنی را در رستوران و بار هتل سرو کنند . تمام اتاق ها با نمایش دلپذیری از مناطق زیبای شهر تزیین شده. کوه نوردی و استفاده از استخر از امکانات هتل برای شماست. هراتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت های ماهواره ای، صندوق امانات، کتری برقی و یک حمام خصوصی است و با این امکانات خاص شما همچنین از امکان بالکن خصوصی نیز بهره ببرید.امکانات دیگر موجود در این هتل شامل اتاق هایی مخصوص افراد غیر سیگاری و پذیرش در تمام طول روزبه همراه یک میز تور و خدمات شاتل میباشد که البته برای این سرویس ها یک هزینه اضافی باید پرداخت شود. مهمان همچنین می تواند استفاده از لباس های شسته شده و اتو شده تازه نیز بهره ببرد. یک تراس حمام آفتاب مجهز و امکان سفارش منوها و ماساژ آرامش بخش نیز از دیگر امکانات هتل میباشد.
وعده های غذایی و نوشیدنی ها را میتوانید بر اساس انتخاب در رستوران هتل و منوی میان وعده سفارشی تحویل بگیرید.

امکانات هتل

کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 45/1 Raj-U-Thid 200 Pee Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand (Formerly Ramada Phuket Patong)
تلفن : +66 76 207 500
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.