X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رامادا دی ما
Ramada D MA Hotel
رضایت کاربران
52/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 2.6
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 1 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل در ناحیه ی تجاری بانکوک واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به اقصی نقاط بانکوک، مراکز خرید و کلوپ های شبانه ی این شهر دارد. اقامتگاه های آن دارای استاندارد جهانی و بسیار راحت هستند.این هتل با مساحتی گسترده، یک سالن ورزشی بسیار مجهز دارد. همچنین می توانید در استخر شنا کنید، در کافه ی لابی استراحت کنید و نوشیدنی میل کنید. مرکز تجاری و رستوران ها از امکانات جانبی می باشند. رستوران هتل برای صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای بین المللی را مهیا می سازد. در کافه ی کنار استخر در طول ۲۴ ساعت شبانه روزی می توانید انواع اسنک را سفارش دهید. این هتل به اتوبان و فرودگاه دسترسی مستقیمی دارد. ایستگاه قطار Makkasan نیز در روبروی آن قرار گرفته است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 286
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
پارکینگ
رستوران
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
تلویزیون
سیستم صوتی
حمام
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    37 %
    سفر : آذر 1395

    به مدت ۳ روز همراه خواهرم در این هتل نسبتا بیخود اقامت داشتیم. رفتار پرسنل بسیار بی ادبانه بود، تا حدی که کسی که بارهای ما رو اورد، دقیقا دم در اتاق ساکها رو پرت کرد و رفت و حتی داخل اتاق نیاورد.(انعام هم میخوان!!!!)
    این هتل دیپوزیت ۱۰۰ دلاری یا ۱۰۰۰ باتی میگیره که متاسفانه برای ایرانی ها مینی بارش کاملا خالیه و من نمیفهمم برای یه هتل قدیمی و داغون و بدون مینی بار دلیل گرفتن این مبلغ چیه! هر چند که بعدش بهتون پس میدن ولی اینکار از دید من واقعا توهین آمیزه! هتل فاقد سشوار و مسواک هست و حوله های تار و پود شده که معلومه چندین ساله عوض نشده بهتون میدن. و خوشبختانه به دلیل استقبال گرمی که از ایرانی ها دارن اتاقی دادن که ویوش رو به دیوار سیاه هتل روبه رویی بود! همه چیز کهنه و خراب و عین سه روز با صدای شر شر دستشویی فرنگی خوابیدیم!
    به نسبت بقیه هتل ها و هتلی که در پوکت اقامت داشتیم تنوع غذایی و میوه هایی که سرو میشد خیلی ضعیف تر و کمتر بود. از تفریحات هتل هم فرصت نشد که استفاده کنم و نمیدونم چطوری هست.
    از لحاظ موقعیت هم به یکسری از پاساژهای بیخود مثل bigc و … نزدیک بود که ما نتونستیم اطراف هتل خیلی خرید کنیم و برای خرید mbk هم باید با توک توک کلی هزینه میکردیم و تا اونجا میرفتیم. کلا محیط شلوغ و کثیفی بود اطراف هتل …. شخصا این هتل رو به هیچکس توصیه نمیکنم، مگه مثل ما مجبور شده و تو عمل انجام شده… حتما گزینه های دیگر رو امتحان کنین! ما که خیلی راضی نبودیم.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    67 %
    سفر : شهریور 1390

    من و دوستم ۴ شب تو این هتل اقامت داشتیم اتاقای تمیزو صبحانه خوبی داره تعداد ایرانیها در زمان ما کم بود و خانوادگیه با موقعیت مکانی عالی طوریکه اکثر مراکز خرید بانکوک پیاده می تونی بری فقط تا MBK با توک توک رفتیم اونم خیلی ارزون فقط اطراف هتل خیلی کثیفه ولی مهم نیست چون امنیتش خوبه در مجموع پیشنهاد می کنم اگر دنبال اتاق تمیز با موقعیت خوب هستید با قیمت مناسب می تونید این هتل بگیرید ولی هتل لوکسی نیست فقط اتاق سیگاری و غیر سیگاری داره که می تونید انتخاب کنید ویوی اتاقم به خاطر محله ی بدش خیلی جالب نیست در مجموع ۱ هتل ۴ ستاره ی نسبتا خوبه در ضمن استخرشم عالیه

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 1091/388 New Petchburi Road, Rajthevee, Pratunam, Bangkok, Thailand
تلفن : +66 (0)2 650 0288
وبسایت : http://ramada-bkk.com/
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.