X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رز ریحان
Rose Rayhaan
رضایت کاربران
81/100
80% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۵ نقد نوشتن نقد و بررسی
5 4.05
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 3 نفر
سفر خانوادگی : 2 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل رز ریحان با ۳۳۳ متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید – یکی از شاخص ترین خیابان های دبی – قرار گرفته ‏است. ‏این هتل ۷۲ طبقه دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ‏ثبت شده است. ‏
‏ ‏یکی از مزیت های بزرگ «رز ریحان» دسترسی آسان آن به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی است.‏در واقع اطراف هتل با ایستگاه های متعدد مترو، رستوران، کافه، داروخانه و سوپرمارکت احاطه شده است. ‏
این اقامتگاه لوکس و راحت، از ایستگاه متروی ‏DIFC‏ سه دقیقه و از ایستگاه مترویFinancial Centre‏ دو دقیقه ‏فاصله دارد.‏دبی مال (‏Dubai Mall‏) بزرگترین مرکز خرید جهان نیز تقریباً در یک و نیم کیلومتری هتل واقع شده است. ‏
اتاق های مدرن هتل واحدهای اقامتی راحت و آرامش بخشی است که به تلویزیون های ‏LCD‏ مجهز بوده و ‏مناظر زیبایی از شهر دوبی را پیش چشم مهمانان به نمایش می گذارد.‏مهمانان علاوه بر استخر هتل – که در طبقه چهارم واقع است – می توانند از اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار و ‏جکوزی نیز استفاده کنند.‏

امکانات هتل

تعداد اتاق : 482
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
تاکسی سرویس
امکانات معلولین
پارکینگ
رستوران
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
مینی بار
سالن کنفرانس

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    90 %
    سفر : آذر 1395

    لازم به ذکر است هتل دارای پرسنل بسیار با ادب . موقعیت و دسترسی به مناطق بسیار خوب و در کنار ایستگاه ۲۴ مترو . اتاقهای بسیار تمیز و اتاقهای دولوکس بسیار کامل از نظر امکانات ( مکروفر – ماشین رختشویی – اتو – چای ساز – چای و نسکافی فری در مینی بار – سرویس دستشویی و حمام بسیار کامل از سشوار – مسواک و خمیر دندان – حوله تنی و جدا – خمیر ریش بهمراه تیغ اصلاح – دمپایی – و انواع شامپو و لوسیون – ) تلویزیون – سفتی باکس – یخچال و فریزر – واکس و دستمال کفش — از لحاظ منظره هم بسیار خوب و دیدنی است – از نظر غذا نیز خوب است و دارای تنوع خوبی است – تعداد ۵ آسانسور سریع و سیر – سرویس رفت و برگشت به مراکز تجاری – در انتها این هتل رو به حتما توصیه میکنم

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    77 %
    سفر : شهریور 1395

    من و همسرم اواخر شهریور به این هتل رفتیم،لابی هتل به نسبت ارتفاع هتل کوچک بود .برخورد پرسنل بسیار عالی و صمیمانه بود و حتی به دلیل تاخیر حدود ۱ ساعته تا پذیرش و تحویل اتاق به ما نوشیدنی رایگان و ۳ روز اینترنت رایگان در اتاق دادند. اتاق ما طبقه ۴۵ ام بود نمای زیبایی به شهر و برج الخلیفه داشت.صبحانه بسیار کامل و خوشمزه بود.فاصله تا ایستگاه مترو کمتر از ۵۰ متر بود.در مجموع هتل بسیار عالی بود و خدمات مناسبی داشت.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  3. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    97 %
    سفر : شهریور 1395

    من با همسرم برای اولین سفر بعد از عقدمون به این هتل رفتیم و با توجه به هتل هایی که من در دبی رفتم به جرات بهترین هتل ۴ ستاره است. اتاق ما در طبقه ۳۶ بود و با توجه به اینکه بنده اعلام کرده بودم به عنوان ماه عسل در این هتل اقامت خواهیم داشت اتاق را برای ما تزیین کرده بودند و پنجره اتاق رو به برج خلیفه بود و همچنین شب هم برای ما کیک و سبد میوه به همین مناسبت فرستادند.
    برخورد کارکنان بسیار عالی بود و هر وسیله ای که میخواستیم نهایت ۱۵ دقیقه بعد تحویلمون داده می شد. امکانات اتاق فوق العاده بود و بسیار از انتخاب این هتل راضی بودیم

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  4. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    63 %
    سفر : شهریور 1395

    باتوجه به اینکه مدت اقامت ما شش شب و هفت روز بود و این هتل رو با دقت از Tripadvisor انتخاب کردیم، ولی در این مدت فرصت داشتیم تا هم با ضعف مدیریت و برخورد توهین آمیز این هتل با ایرانیها برخورد داشته باشیم و هم استفاده هموطنان لیدر از ساده دلی مسافران ایرانی. درشب اول لوله اب شکست و اب تا اتاق اومد که باوجود تماسهای مکرر ما کسی سراغ ما نیومد تا اینکه خودم ساعت چهار صبح با لباس خواب به رسپشن مراجعه کردم که برخورد رسپشن اول خنده بود تا اینکه آقای ناهید از عصبانیت من جا خورد و یک سوییت ط۶۴ بهمون دادن.توی این حادثه ایفون من که به شارژ بود هم سوخت که با کلی بحث، البته به زبون خوش و به لطف آشنایی با زبان انگلیسی خودم موفق شدم روز اخر سفر یک گوشی جدید بگیرم”هموطنها توجه کنن زبون خوش و انگلیسی و ممارست جواب میده وگرنه دوست دیگه ای با دعوا پول کفشهاشون رو از هتل گرفتن که درخور فرهنگ ما نیست هرچند اینکه بهتون عنوان کنن شاید گوشیتون قبل سفر خراب بوده و عصبانی نشید هم مهمه”
    توی مدت اقامت ما ۲ بار ماکروفر تعویض شد یکبار ریموت تلویزیون و در بدو ورود گاوصندوق باطری نداشت و اینترنت رایگان و غیررایگانش فاجعه بود.
    نکته یک: تمام هم سفرهای خارجی ما چک اوت اشون سه ساعت مونده به پرواز بود و فقط ایرانیها توی لابی وقت میگذروندند تا زمان پروازشون، که من این رو هم با صحبت تا ۴ ساعت مونده به پرواز که ساعت یک صبح بود به تأخیر انداختم، البته ظاهران این وظیفه تورهاست.
    نکته دوم: در بدو ورود چندتا خانم با ظاهرهای متنوع به شما یک تور گشت شهری به زور میفروشند که اگه از تورهای عربی خرید کنید به شما ۵۰% تخفیف روی سافاری میدهند، که این به شخصه hop on hop of رو پیشنهاد میکنم که البته ما چون بلیط مترو داشتیم از هیچکدوم استفاده نکردیم. درضمن از ایرانیها نترسید ما به چندتا از هموطنانمون اجازه دادیم درکنار ما از امکانات سوییت ما استفاده کنن که باعث شد به همه خوش بگذره.

    1 0

  5. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    80 %
    سفر : مرداد 1395

    هتلی تمیز و خوشبو
    دسترسی عالی بود ، فقط یک دقیقه تا ایستگاه مترو
    استخر تمیز و در طول شنا همیشه یک غریق نجات بود
    اتاق ها تمیز بود و هیچوقت خدمه ای در راهرو نمی بینید
    در کمد لباس ها یک اتو بود که ما استفاده هم کردیم
    حمام و دستشویی تمیز
    آشپزخانه دارای :
    یخچال و فریزر بود
    کتری برقی برای درست کردن چای و کافی
    یک ماکروویو جهت گرم کردن غذا
    یک تلویزیون ال سی دی بود اما ما زیاد استفاده نکردیم
    بعلت اینکه دو اتاق داشتیم و می خواستیم کنار هم باشیم طبقه ۱۳ جا داد اما طبقه ۳۵ هم کسانی بودند که اقامت داشتند
    با دبی مال و برج خلیفه فقط یک ایستگاه فاصله داشت البته ما با تاکسی می رفتیم
    نکته منفی هتل این بود که فقط در لابی هتل اینترنت بود
    تورلیدر ها در لابی بودند که بلیط پارک آبی وایلد وادی را به قیمت ۳۰۰ درهم دادند و عالی بود چون شرایط خیلی خوب بود : ترانسفر رفت و برگشت و به اضافه ناهار در پارک آبی که قیمت ناهار ۵۹ درهم بود و بعلاوه شام و چای در دیره.خیلی آفر خوبی بود.
    یکی از مزایای هتل ترانسفر به چند مرکز خرید و ساحل بود، چهار بار در روز ترانسفر به امارات مال داشت که ما با خیال راحت دو بار در دو روز مختلف رفتیم.
    صبحانه خوب بود البته جسارتا به پای هتل های ترکیه نمی رسید.
    یک سوپر مارکت در کنار هتل بود و ما از آنجا آب و نوشابه و مواد غذایی را تهیه می کردیم البته انتهای فروشگاه آب و نوشابه بصورت تعداد بسته بندی شده بود که ارزانتر بود .اگر خواستید بخرید بسته ای بخرید به صرفه تر است.
    ما نگران بودیم که در فصل گرما می رویم به ما خوش نمی گذرد اما هر جا می رفتیم خنک بود حتی ما روز اول در پیاده رو قدم هم زدیم
    تا یادم نرفته بگم که روبروی هتل کمی به سمت چپ پیتزا هات و همبرگز هاردیز بود که ما از هر دوشان استفاده کردیم.دلیوری هم داشتند.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Sheikh Zayed Road, 105 | Sheikh Zayed Road, Dubai 126452, United Arab Emirates
تلفن : +97143230111
وبسایت : http://rotana.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.