X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رنسانس ازمیر
Renaissance Izmir Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل رنسانس ازمیر ( Renaissance Izmir Hotel ) این هتل با اخذ امتیاز ۹٫۲ و درجه فوق العاده از سایت booking.com به عنوان یکی از برترین هتل های شهر ازمیر از نظر کیفیت و استاندارد ارائه خدمات می باشد . این هتل فوق العاده که یکی از اعضای گروه ماریوت ( MARRIOTT ) می باشد جزو هتل های لوکس ( LUXURY ) بوده و به سختی می توان نقصی در خدمات و فضای هتل یافت .Renaissance Izmir دارای یک موقعیت مکانی عالی در ازمیر می باشد. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به دیدنی ها و جاذبه های شهر دسترسی داشته باشید. هتل دارای امکانات مدرن رفاهی می باشد. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه و دارای دیگر امکانات رفاهی هستند. میهمانان هتل می توانند از تمام امکانات رفاهی و تفریحی هتل استفاده کنند و اوقات خوشی را در این هتل داشته باشند. این هتلد ر قلب شهر ازمیر و در فاصله ای بسیار نزدیک ( چند قدمی ) از باند ساحلی شهر ازمیر واقع گردیده است . سالن ورزشی ، سونا ، ماساژ و استخر این هتل بی نظیر بوده و از نظر استاندارد  در سطح بسیار بالایی قرار دارد . اتاق های این هتل مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده و اقامت در این اتاق ها با وجود امکانات کامل آن تجربه ای متفاوت برای هر گردشگر خواهد بود . در زمان صرف شام می توانید از مناظر زیبای شهر ازمیر و دریای اژه لذت برده و طعم لذیذ غذاهای محلی و بین المللی را با بالاترین کیفیت تجربه کنید . فاصله این هتل تا فرودگاه شهر ازمیر ۱۷ کیلومتر میباشد .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 110
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Akdeniz Mah., Gaziosmanpasa Bulvari, No:16 Konak , Konak, 35210 Izmir, Turkey
تلفن : +90 232 497 77 77
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.