X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رویال ایسلند
Royal Island Resort & Spa
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو یکی از هتل های بسیار لوکس و خوب و با کیفیت ساحلی مالدیو است که هم جزو بهترین هتل های مالدیو است و هم از نظر قیمت بسیار قیمت مناسب و منطقی دارد. هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو جزو جزایر شمالی مالدیو محسوب می شود که با فرودگاه بین المللی ابراهیم نصیر مالدیو و با جزیره ماه با هواپیما حدود نیم ساعت فاصله دارد. و وسیله ترانسفر این هتل هم هواپیماهای نیم سبک با قابلیت نشستن روی اقیانوس است. اتاق های هتل زیبای رویال آیلند مالدیو با مصالح چوبی ساخته شده است که حس آرامش بخش بسیار عالی به گردشگر می دهد و این خواص استفاده از مصالح ارگانیک در ساختار بناها است. اتاق ها مجهز به پاسیو اختصاصی، سیستم تهویه متبوع، تلویزیون، مبلمان و محل نشیمن که از آنجا می توانید به تماشای مناظر بی بدیل اقیانوس هند بنشینید، ماهواره، کتری برقی ، گاو صندوق کوچک داخل اتاق، پنکه، تراس یا بالکون و حمام اختصاصی با وان و دوش و کیت لوازم بهداشتی است. کشیدن سیگار در تمامی اتاق های هتل و اماکن عمومی آن ممنوع بوده و در صورت تخلف جریمه خواهید داشت. اینترنت در تمامی مکان های عمومی هتل در دسترس بوده و برای میهمانان هتل رایگان می باشد. هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو در سواحل یک منطقه حفاظت شده مالدیو به نام Baa Atoll واقع شده است که جزو ذخیره گاههای اصلی زیست کره کشور مالدیو به حساب می آید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 148
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
دستگاه خودپرداز
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Horubadhoo, 06160 Dharavandhoo, Maldives
تلفن : +960 660-0088
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.