X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل رویال چولان
Royale Chulan Hotel
رضایت کاربران
93/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۴ نقد نوشتن نقد و بررسی
4 4.65
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 4 نفر
سفر کاری : 0 نفر
بنایی لوکس و مجلل است که در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته و مهمان نوازی مالزیایی فوق العاده ای دارد. استخر فضای باز به همراه تخت های آفتابگیری برای آن فراهم شده و برج های دوقلوی Petronas درست در مقابل هتل قرار گرفته اند. سالن ژیمناستیک، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز در هتل فراهم است. این هتل با قرار گرفتن در منطقه ی مثلث طلایی کوالالامپور، کمتر از ۱ کیلومتر با مرکز تجاری Pavilion، Bukit Bintang و مرکز همایش های کوالالامپور فاصله دارد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور در فاصله ی ۴۵ دقیقه ای مستقر شده است. اتاق ها با سایه روشن های زیبایی از رنگ های طبیعی تزئین شده اند و با سیستم تهوی هوا، مبلمان کلاسیک اروپایی، تلویزیون صفحه تخت و حمامی با تمام امکانات مجهز شده است.
می توانید روزهای خود را با صبحانه ی سلف سرویس مفصلی در کافه Warisan آغاز کنید. سایر گزینه های غذایی عبارتند از غذاهای خاص چینی در رستوران Tai Ping، غذاهای لذیذ فرانسوی در رستوران L’Heritage و غذاهای اصیل تایلندی در Bunga Emas.انواع ماساژهای درمانی و سونا نیز در سالن Telega Bunga ارائه می شوند. مرکز تجاری و سرویس دربان نیز در دسترس می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 402
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : شهریور 1395

    هتل بسیار عالی بود و دارای کارکنان بسیار با ادب و با تجربه ای بود
    در بعضی از شب ها در لابیهتل موسیقی زنده اجرا میشد
    از نظر تمیزی اتاق ها هم عالی بود و هر روز در صورت تمایل اتاق تمیز میشد
    دسترسی آسان به مراکز خرید مثل تایمز اسکور(حتما پیشنهاد میکنم برید ) پاولیون و خیابان بوکت بینتانگ و همچنین دسترسی آسان به روستوران ها و فست فود های معروف از دیگر مزیت های این هتل بود
    صبحانه ی مفصلی داشت که اغلب شاید به طبع ایرانی ها خوش نیاد ولی با تنوع بالا همه را راضی نگه میداشت
    با آرزوی اقامت خوش در این هتل

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    87 %
    سفر : دی 1394

    بنده به همراه خانواده در پاییز ۱۳۹۴ به مدت یک هفته در این هتل اقامت داشتیم. هتل بسیار تمیز و زیبایی است. کارکنان خوش برخورد و وظیفه شناسی دارد . و البته هتل محبوبی برای خود مالزیایی ها هم هست چون در هفته ای که ما بودیم چند فستیوال برگزار شد در این هتل به عنوان مثال جشنی برگزار شد که ظاهرا برای بزرگداشت ارتش کشور مالزی (یا یک همچین چیزی) بود و خیلی از نظامیان و درجه داران بلند مرتبه کشور در این جشن حضور داشتن . صبحانه هتل رو با وجود اینکه بسیار متنوع بود اصلا دوست نداشتم که البته این به دلیل ذاعقه ما ایرانی هاست چون کلا مالزی کشوری است که خیلی غذاهای باب میل ما ندارد . استخر خوب و خلوتی داشت و از لحاظ درسترسی به برجهای دوقلو حدود ۱۰ دقیقه پیاده راه بود. و البته نقطه ضعف این هتل کوچکی اتاقها و نداشتن تراس و ویوی خوب به خیابان ها بود . که در مورد کوچک بودن اتاق من اعتراض کردم و بعد از یک روز گفتن که امکان تغییر اتاق وجود ندارد و اگر خیلی اصرار دارم اتاقم عوض بشه باید مبلغی بابت هرشب پرداخت کنم که البته این مبلغ که الان دقیق یادم نیست چقدر بود مبلغ قابل ملاحضه ای بود و به این صورت بود که من از خیر پیگیری بیشتر گذشتم. شایدم هم اگر زمان دیگری بود با پیگیری میشد اتاق رو عوض کرد چون ما در تعطیلات کریسمس اونجا بودیم و پیک کاری هتل ها بود.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  3. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    90 %
    سفر : شهریور 1394

    من به همراه خانواده به مدت هفت شب در این هتل بودیم.به نظر من خیلی خوب بود هرروز صبح اتاق ها تمیز میشد.راهروهای شیک و تمیز در لابی اینترنت پرسرعت (البته در اتاق ها هم خوب بود)شاید وقتی شما عکس های هتل رو در لست سکند میبینید،فکر کنید که این هتل بسیار قدیمی و کوچک است اما در واقعیت عالیه.من خودم بچه کوچک دارم و وقتی رسیدیم به هتل به رزروشن هتل گفتیم که ما اتاقی میخوایم که بتونیم غذا بپزیم،و انها یک اتاق در طبقه ششم دادن که گاز ماکروفر و…داشت .به نظر من با خودتون حداقل چند غذای ایرانی ببرید چون اونجا رستوان ایرانی کم پیدا میشه و گرونند و در یک هفته همش نمیشه ساندویچ خورد.
    دو مشکلی که این هتل داشت فقط اینکه صبحونهبیشتر به مزاج ما ایرانیا نمیخورد ولی انواع مدل نان و مربا تخم مرغ و میوه داشت مشکل دوم هم تفریحات کم بود ولی البته همش بیرون باشی فرقی نداره.استخرش تمیز بود ولی بار بغل استخر مثل انتالیا مجانی نیس مسافرا بیشتر المانی بودن و ایرانی کم بود.یه پیشنهاد دارم به نظر من روز اول از این تورا خرید نکنید چون سرتون به شدت کلاه میره مخصوصا پارک ابی که اونجا بخری ارزون تر در میاد.شکلات رو هم از کارخانه نخرید در فروشگاه ها ارزانتره.
    ولی این هتل رو به همتون پیشنهاد میکنم که اصلا پشیمون نمیشید

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  4. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    97 %
    سفر : فروردین 1395

    هتلی تمیز و مرتب با دسترسی بسیار عالی به مراکز خرید و برجهای دوقلو
    صبحانه هتل خیلی مفصل است اما توجه داشته باشید که بیشتر با ذائقه خودشان جور در می آید و شاید از ۴۰۰ مدل غذایی که برای صبحانه هست ؛ انتخاب شما محدود به ۳۰ مورد شود !
    اتاق ها تمیز و مرتب بود البته اطاق ما superior بود که در نتیجه دارای یخچال بزرگ ، اجاق گاز و ماکروفر نیز بود .
    پیشنهاد می کنم از استخر هتل نیز حتما استفاده فرمایید .
    تفریحات خاصی در زمان اقامت ما در هتل وجود نداشت که البته این مورد جای اشکال نیست چرا که هتل های کوالالامپور با توجه به ماهیت شهر بیشتر پذیرای خواب مسافران هستند و نه باقی ساعات آنها .

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 5 Jalan Conlay, Kuala Lumpur 50450 , Malaysia
تلفن : 00 60 3-2688 9688
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.