X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سان بیم
Sunbeam Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل سانبیم (Sunbeam): این هتل به فاصله ۴ دقیقه از ساحل و ۳۰۰ متری ساحل پاتایا واقع شده است. هتل سانبیم شامل خدمات اینترنت رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی و ماساژ می باشد. پارکینگ رایگان نیز در محل هتل قابل دسترس است. مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا بیچ مال (Central Festival Pattaya Beach Mall) تنها به فاصله یک پیاده روی کوتاه از هتل فاصله دارد. همچنین هتل ۱ ساعت ۳۰ دقیقه با فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi فاصله دارد. تمامی اتاق های هتل با طراحی مدرن و مبلمان به سبک تایلندی شامل تلویزیون تخت (فلت)، گاو صندوق و مینی بار می باشد. یک حمام اختصاصی با امکانات وان، لوازم آرایشی بهداشتی و سشوار در هر یک از اتاق ها تدارک دیده شده است. برای راحتی بیشتر مسافران خدمات خشکشویی و پذیرش بصورت ۲۴ ساعته انجام می شود و این خدمات برای مسافرینی غیر فعال هتل نیز قابل استفاده است. مسافرین می توانند طعم بی نظیر غذاهای متنوع بین المللی را در رستوران The Siamese Bistro بچشند.  هتل سان بیم پاتایا امکاناتی را از قبیل استخر، ورزشگاه ، ماساژ درمانی،مرکز بدنسازی، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان را به میهمانان ارائه میدهد.اتاق های هتل از دکوراسیون مدرن و تایلندی، تلویزیون با کانال های شهری، حمام اختصاصی و مینی تریا برخوردار میباشند. اتاق های عاری از سیگار است.دارای اتاق و امکانات برای معلولین می باشد.رستوران Sunbeam، انواع خوراکهای بین المللی آماده شده از مواد تازه و محلی را به میهمانان ارائه میدهد. تنها با چند دقیقه پیاده روی، میتوان به مغازه ها ، رستوران ها و تریاهای شهر پاتایا دست یافت. این هتل خدمات تور وصرافی را نیر دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 268
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 217/27 Moo 9 Beach Road | Nongprue, Banglamung, Pattaya 20150, Thailand (Formerly Eastin Hotel Pattaya)
تلفن : +66 38 427 120
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.