X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سنتارا گرند میراژ
Centara Grand Mirage Beach Resort
رضایت کاربران
87/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 4.35
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
تعطیلات ساحلی مهیجی در این هتل منتظر مهمانان می باشد. از اینجا دسترسی مستقیم به پارک آبی موضوعی و ساحل خواهید داشت. مناظر تماشایی از اقیانوس به همراه امکانات ورزشی و ۸ رستوران از امکانات قابل توجه هتل می باشند. این هتل بین سواحل Amat و Naklua جای گرفته و با شهر پاتایا حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز در ۲ ساعتی مستقر می باشد. پارکینگ هتل رایگان است. اتاق های این هتل ۵ ستاره به سبک مدرن تایلندی هستند و از روی بالکن خصوصی آنها می توان منظره ای زیبا از دریا مشاهده کرد. تلویزیون صفحه تخت و اتاق نشیمن با سایه روشنی از رنگ سبز به همراه حمام برای هر اتاق فراهم شده است. مجموعه ی وسیعی از امکانات تفریحی برای مهمانان تدارک دیده شده است از قبیل استخرهای بزرگ، زمین تنیس و سالن ورزشی. از ورزش های غواصی گرفته تا صخره نوردی نیز قابل انجام می باشد.می توانید صبحانه ای کامل و سلف سرویس را در رستوران Oasis تجربه کنید. حتما غذاهای گریل شده را در رستوران ساحلی Flames و غذاهای آسیایی را در رستوران فضای باز Ginger & Lime امتحان کنید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 555
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
زمین تنیس
رستوران
خشکشویی
مینی بار
سالن کنفرانس

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    87 %
    سفر : شهریور 1390

    فکر میکنم شرکت هتل های زنجیره ای سنتارا گرند یکی از بهترین ها باشد ما در سفر یک هفته ای به تایلند تور میکس بانکوک -پاتایا رو انتخاب کردین و در بانکوک در هتل سنتارا گرند و در پاتایا در هتل سنتارا گرند میراژاقامت داشتیم و تنها خانواده ایرانی هتل بودیم مابقی مسافران یااز کشورهای اروپایی یا کشور چین بودند هتل فوق العاده اسا lazy riverیا رودخانه تنبلی که در حیاط هتل تعبیه شده ساعتها شما رو مشغول میکند به نحوی که زمان از دستتان خارج میشود همچنین هتل دارای یکrest poolیا استخر استراحت درست مماس با دریا و ساحل می باشد که دارای منظره فوق العاده به هنگام غروب خورشید می باشد نظافت ادب و سرویس دهی کارکنان کیفیت غذا اللخصوص خوراک خرچنگ بسیار لذیذ می باشد این هتل به شدت پیشنهاد میشود

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 277 Moo 5, Naklua | Banglamung, Pattaya 20150, Thailand
تلفن : +66038306337
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.