X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سنترال پالاس
The Central Palace
رضایت کاربران
63/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۴ نقد نوشتن نقد و بررسی
4 3.15
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 2 نفر
سفر خانوادگی : 2 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل کمتر از ۱۰۰ متر با میدان تقسیم که قلب تپنده ی استانبول است، فاصله دارد و در نزدیکی بازارهای جاده ی استقلال قرار گرفته. اتاق های این هتل بسیار لوکس و فاخر هستند و انواع امکانات راحتی در آنها یافت می شود. دکوراسیون اتاق ها به شیوه ی عثمانی و با وسایل مدرن است و همگی تهویه هوای قدرتمندی دارند. اتاق نشیمنی وسیع به همراه حمامی بزرگ برای هر اتاق فراهم شده است. غذاهای این هتل از مواد اولیه تازه و سالم تهیه شده و در رستوران مخصوص هتل سرو می شوند. مهمانان از اقامت در این هتل و استفاده از سالن ورزشی مجهز آن لذت خواهند برد. ورزش ها و فعالیت های اینجا برای قلب و تناسب اندام بسیار مناسب هستند. سونا و حمام های تزئین شده به سبک عثمانی نیز مورد توجه علاقه مندان خواهند بود. می توانید از میدان تقسیم سوار مترو و تراموآهای تاریخی شده و از تونل و پل معروف گالاتا دیدن کنید. این هتل به اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان مجهز است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 107
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
بیلیارد
زمین تنیس
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    0 %
    سفر : آذر 1395

    ما به تعداد ۴ نفر از تاریخ ۶ آذر تا ۱۰ آذر در این هتل اقامت داشتیم. در ابتدا محل هتل بسیار خوب و نزدیک به میدان تکسیم هست. هتل بسیار تمیز. برخورد کارکنان بسیار عالی. سرویس اتاق مرتب و هرروز انجام میشد و حوله تمیز اضافه و ملزومات سرویسهای بهداشتی مرتبا شارژ میشد. سیستم تهویه و گرمایش هتل راضی کننده و سرعت اینترنت مناسب.
    ورود ما به هتل ساعت ۶ صبح بود با اینکه ورود به هتل ما از ساعت ۱۴ روز ۶ آذر عملا امکانپذیر بود اما به محض ورود دو اتاق در اختیارمون قرار گرفت در طبقه پنجم. ایرادش این بود که دید اتاق به کوچه پشتی بود نه به سمت خیابون اصلی و میدون. ولی با توجه به اینکه استفاده از هتل در شهری مثل استانبول فقط در شب و برای خوابیدن هست از نظر ما ایرادی نداشت. کیفیت و تنوع صبحانه میتونم بگم یکی از بهترین صبحانه هایی که میتونید توی یه هتل ۴ ستاره تجربه کنید. عالی. همه چیز تازه و وفول شارژ. از هرچه که اراده کنید.
    حتی صبحانه روز اول ما با اینکه هنوز تایم چک این ما نرسیده بود اما از طرف هتل بصورت رایگان در اختیارمون قرار دادند. در کل هتل بسیار عالی در سکوت کامل تمیز با کارکنانی بسیار مودب و با شخصیت
    من در کل دو ایراد برای این هتل در نظر دارم اول اینکه کوچه هتل فقط پیاده رو هست و ماشین ترنسفر هتل تا سر خیابون میاد و شما روز ورود و خروج باید تا سر خیابون چمدانهاتونو حمل کنید و عیب بعدی نداشتن استخر هست.
    این هتل دارای یه باشگاه کوچیک با تعدادی وسیله ورزشی هست. وان حمام هم جکوزی داره. اما سونا و استخر خیر. اگر این آبتمها براتون مهمه این هتل به شما پیشنهاد نمیکنم. در غیر اینصورت اگر دنبال تختی نرم و گرم در اتاقی بی سر و صدا و نزدیک به میدان اصلی شهر هستید که شبها در آرامش استراحت کنید و فردا صبح با یه صبحانه اشتهابرانگیز و یونیک روبرو بشید حتما به این هتل سر بزنید 🙂

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    90 %
    سفر : آذر 1394

    در آذر ۹۴ به همراه دوستان در این هتل ۳ شب اقامت داشتیم. مکان هتلی خیلی مناسب و خوب هست و در فاصله مناسب از تکسیم واقع شده.
    هتل شیک و تر تمیز هست و به نسبت بقیه ۴ ستاره هایی که تا حالا رفتم (مثل تایتانیک و فرونیا) خدمات بهتری ارائه میده. صبحانه مفصل و مناسب (البته نون ها بیات بود کمی) اتاقها بزرگ و جا دار (البته اتاق ما استاندارد نبود و حالت سوییت داشت) .
    در مجموع اقامت بسیار راضی کننده ای بود و به تمامی دوستان که به دنبال جای آرام و شیک هستند هتل رو پیشنهاد میکنم.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  3. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    93 %
    سفر : آذر 1395

    ما۴ نفره از ۵ تا ۱۱ آذر ۹۵ در ۲ اتاق از این هتل اقامت داشتیم . میتونم بگم عالی بود، برخورد پرسنل فوق العاده، رسیدگی، نظافت، صبحانه خیلی عالی و خلاصه از هر لحاظ ما راضی بودیم. و خصوصیت خیلی خوبی که داشت صندوق امانات داخل کمد هر اتاق بود که میتونستیم پول هل و چیزای ارزشمندی که نمیخوایم با خودمون از هتل بیرون ببریم و توی اون میذاشتیم که البته بگم رمزش هم خودمون انتخاب کردیم.
    ما از اقامتمون توی این هتل شیک و کلاسیک واقعا راضی بودیم

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  4. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    67 %
    سفر : خرداد 1393

    سلام
    من و همسرم بعد از کلی تحقیق در مورد هتلهای چهارستاره تقسیم نهایتا این هتلو برای ۵ شب اقامت در استانبول انتخاب کردیم.
    این هتل در قسمتی از تقسیم واقع شده بود که اکثر هتلهای اون منطقه در آنجا تمرکز داشتند و به لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی و امنیت منطقه عالی بود.
    هتلی با ۱۱ طبقه که از شانس خوب ما، یک اتاق در طبقه نهم با چشم انداز مناسب شهر عایدمان شدکه تصور می کنم به علت وجود ساختمان روبه رو ، طبقات پایین تر از آن محروم بودند. هرچند کیفیت و ستاره های هتلهای استانبول و تقسیم کمی از حد استاندارد پایین تر است ولی می توان با صرف کمی هزینه بیشتر هتلهای مناسبی پیدا کرد ولی بسیاری از آنها اتاقهای کوچک و دلگیری دارند، پس بر آن شدیم که اندازه اتاق را هم جزء ملاکهای انتخابمان قرار دهیم و قبل از رفتن از اینترنت آنها را بررسی کنیم، جالب اینجاست که اتاقهای معمولی این هتل واقعا در حد سوئیت بودند با حدود ۳۲ متر مربع مساحت و ساکت و آروم. مبلمان لوکس ولی کمی قدیمی به همراه سیستم تهویه عالی. جعبه امانات ایمن دیجیتالی، تلویزیون LCD با پخش انواع کانالهای ماهواره ای ، میز مطالعه و آرایش ، مبل و میز راحتی و یک تخت شیک و راحت و تمیز.
    سرویس بهداشتی و حمام لوکس و تمیز همراه با وان و جکوزی داخل آن (بر خلاف هتلهای ایران هیچ یک از امکانات خراب نبود و همگی قابل استفاده بودند).
    وسایل اتاق و سرویس در صورت درخواست شما شارژ یا عوض می شدو مشکلی از این حیث وجود نداشت و بجز مسواک !!! بقیه وسایل اصلی ارائه میشد.شاید تنها اشکالات هتلرو در نداشتن استخر و سرعت نسبتا کم اینترنتش دونست.(تست کردم میانگین چیزی بین ۵۱۲ تا ۱مگ خودمان در ایران بود). رفتار پرسنل هتل عالی نه، ولی خوب بود.
    بالاترین امتیاز مثبت مربوط به منوی کامل صبحانه میشد چراکه تصور می کنم توقع هر سلیقه ای را پاسخگو بود و انواع مربا و دسر و نوشیدنی و میوه و…در آن یافت میشد. اگر قصد دیدن اتاق یا سوئیتهای این هتل را داشتید میتونید به مجموعه عکسها در همین جا رجوع کنید.
    و اما نکته آخر در مورد رفتار پرسنل این هتل با مسافران :
    فرقی نمی کرد که شما ایرانی باشید یا عرب یا اروپایی؛ کارکنان هتل از رزروشن و خدمه تا مدیر داخلی بسیار ظریف رفتار شمارو زیر نظر داشتند و دقیقا بازتاب همون رو در برخورد یا ارائه خدمات منعکس می کردند پس ما هم سعی کردیم به عنوان نماینده مردم کشورمون آبروداری کنیم و از خدمات خوبشون بهره مند بشیم.
    امیدوارم تجربه من از این هتل مفید واقع بشه و از سفرتون لذت ببرید.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Lamartin Caddesi. No:18, Taksim, Istanbul, Turkey
تلفن : +902123134040
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.