X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سنتی باغ مرشد
Morshed Garden Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
برای آن دسته از عزیزانی که دلتنگ حضور و نفس کشیدن در فضای پاک و باصفای خانه های قدیمی هستند و آرزو دارند یک بار دیگر ماه را در آب حوض وسط حیاط به نظاره بنشینند خانه تاریخی باغ مرشد یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. این هتل سه ستاره علاوه بر اینکه خاطرات شیرین پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها را تدایی می کند، با امکانات رفاهی مدرنی که فراهم کرده است، خاطرات نو و زیبایی را هم در یاد شما ثبت خواهد کرد. از امکانات و خدمات هتل باغ مرشد می توان به رستوران  با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی، فست فود، کافه سنتی، نوشیدنی استقبال، سالن مجالس، اتاق عقد، نمازخانه و آنتن مرکزی اشاره کرد. از امکانات منحصر به فرد باغ مرشد می توان به کافی شاپ در فضایی سنتی همراه با موسیقی اصیل سنتی و سرو انواع نوشیدنی گوارا اشاره کرد که دل کندن از این حال و هوا را کمی سخت می کند. باغ مرشد که خود به تنهایی یک جاذبه گردشگری شهر یزد به شمار می رود قدمتی ۲۸۰ ساله داشته و یادگار دوران زندیه است. اتاق های هتل نیز مطابق با معماری سنتی ساخته شده  و لذت سفر در زمان را به شما ارمغان می دهد. این هتل سه ستاره بی همتا، در میدان مارکار، ابتدای بلوار بسیج، روبروی شهرداری منطقه دو واقع شده است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 8
استخر
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : یزد ، میدان مارکار ، ابتدای بلوار بسیج ، روبروی شهرداری منطقه ۲
تلفن : 035 - 3622 6773
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.