X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سنت رجیس بالی ریزورت
The St Regis Bali Resort
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل سنت رجیس بالی، The St. Regis Bali Resort، اقامتگاه ۵ ستاره ای است که با پا ی پیاده تنها ۲ دقیقه تا ساحل فاصله دارد. این هتل که دقیقا بر ساحل زیبا ی نوسا دوآ قرار دارد، مجموعه ی لوکسی مجهز به یک مرکز آبگرم کامل و استخر تالاب مانندِ روباز است. حمل و نقل فرودگاهی به صورت دو طرفه رایگان می باشد. اینترنت بیسیم رایگان در سراسر اقامتگاه و داخل اتاق ها قابل دسترسی است. برای رفتن از هتل سنت رجیس تا مجتمع “بالی کالکشن” در منطقه ی خرید نوسا دوآ، یک سواری ۵ دقیقه ای لازم است. فاصله ی هتل تا فرودگاه نگوراه رای تنها یک سواری ۲۰ دقیقه ای و تا ساحل پر جنب و جوش کوتا یک سواری ۳۵ دقیقه ای می باشد. ویلا ها و سوئیت های هتل سنت رجیس با پارچه های ظریف تزئین شده اند و چشم انداز زیبایی از دریا دارند. این بخش ها مجهز به داک آیپاد، تلویزیون با صفحه نمایش تخت و پخش کننده ی دی وی دی بوده و هر کدام دارای بالکن یا تراسی مشرف به باغ، استخر یا اقیانوس می باشند. برخی ویلا ها و سوئیت ها مجهز به یک جکوزی اختصاصی یا استخر شیرجه هستند. همچنین سرویس پیشخدمت شخصی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کرده یا جهت رفع خستگی به سونا بروند. رستوران بونِکا غذا ی اروپایی و رستوران کایوپوتی غذا ی دریایی سرو می کنند. اغذیه فروشی گورماند دِلی شیرینی، و کافه های ویستا و کینگ کول نوشیدنی ارائه می دهند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 123
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Kawasan Pariwasata | Lot S6, Nusa Dua 80363, Indonesia
تلفن : +62 361 8478111
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.