X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل سورینت مریم
Maryam Sorinet Hotel
رضایت کاربران
79/100
50% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۶ نقد نوشتن نقد و بررسی
6 3.95
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 4 نفر
سفر خانوادگی : 2 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل خوب از نظر مسافران کیش هتلی است که به مراکز خرید و دریا نزدیک باشد. درست آنچه در معرفی هتل سورینت مریم باید گفت. هتلی ۵ ستاره و با کیفیت که در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته است و دسترسی آسانی به ساحل دارد. جایی در میان بلوار خلیج فارس و خیابان رودکی و در ضلع جنوبی میدان امیرکبیر.   از هتل سورینت مریم که به سمت راستتان بروید. مراکز خرید مروارید و سارینا را پیش رو دارید و اگر به سمت ساحل حرکت کنید به بازار زیتون و مرکز تجاری کیش می‌رسید. از این هتل تا ساحل راه زیادی نیست. برای رفتن به ساحل و اسکله بزرگ تفریحی باید در مسیر بلوار دریا قرار بگیرید. از این بلوار با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی به دریا می‌رسید.   علاوه بر این در چند قدمی هتل فضای بزرگی وجود دارد. پارک بزرگ شهر که روبروی درب اصلی هتل قرار گرفته است. شما می‌توانند در مسیر بازار مروارید لحظاتی را در آن سپری کنید و در هنگام صبح و یا عصر از فضای با طراوتش بهره‌مند شوید.   نمای هتل سورینت مریم زیبا و قابل توجه و به سبک معماری اروپایی باروک است. سبکی متمایز و دل‌نشین. علاوه بر این تمام فضاهای هتل شیک و زیبا بوده و برای کسانی که اقامتی لوکس را در جزیره زیبای کیش جستجو می‌کنند می‌تواند انتخاب خوبی باشد.   هتل سورینت مریم کیش همه امکانات رفاهی مسافران را در مجموعه‌اش فراهم کرد است تا میهمانان بهترین لحظات را سپری کنید. از جمله این امکانات می‌توان به اینترنت رایگان در همه نقاط هتل، رستوران بسیار زیبا و لوکس با بهترین طعم‌ها، اتاق بازی و کافی شاپی گرم و صمیمی اشاره کرد. در نظرخواهی که در مورد هتل سورینت مریم صورت گرفته رفتار مؤدبانه و حرفه‌ای کارکنان نکته‌ای است که اکثر مسافران قبلی به آن اشاره کرده‌اند.   در هر کدام از واحدهای اقامتی هتل سورینت مریم که استراحت کنید اقامتی لبریز از آرامش خواهید داشت. اتاق‌های دو تخته را رزرو کنید و یا سوئیت‌های مختلف جونیور، لوکس و پرزیدنتال فرقی نمی‌کند. در همه واحدها همه چیز مهیاست تا سفرتان به کیش به یاد ماندنی‌تر باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 56
ماساژ
تاکسی سرویس
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
دستگاه خودپرداز
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    57 %
    سفر : بهمن 1395

    در بهمن ماه ۹۵ این هتل رو از طریق سایت هتل یار رزرو کردم . و سه شب رو در این هتل اقامت کردم .نکات مثبت و منفی رو بدون غرض اینجا مینویسم و البته همه نقطه ضعف ها رو به مدیر جوان هتل هم گفتم و ایشون پذیرفتن.
    نقاط قوت :
    ۱- نمای بسیار زیبای هتل
    ۲- دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق ها
    ۳- وجود سشوار و اتو و میز اتو در اتاق
    ۴- لاندری سریع
    ۵- خانه داری خوب و خوش اخلاق و سریع
    ۶- آی پی تی وی زیبا و کامل و متنوع
    ۷- مدیر جوان و انتقادپذیر
    ۸- نزدیکی به پارک شهر برای پیاده روی و ورزش
    ۹-نزدیکی به رستورانهای بازار مروارید
    ۱۰- آب و چای مجانی روزانه
    نقاط ضعف:
    ۱-پرسنل جوان و کم تجربه در برخورد با میهمان
    ۲- خراب بودن یکی از آسانسور ها که البته بعد از سه روز درست شد.
    ۳- قسمت گردشگری هتل بسیار …… هستند مخصوصا خانم ح که البته به مدیر هتل گفتم . تور گردشگری جزیره رو اصلا ازشون نگیرید که پشیمون میشید.
    ۴- نبود ساعت در اتاق ها
    ۵-صبحانه در حد هتل های ۴ ستاره است.
    ۶- نبود فضای باز اختصاصی
    ۷- روم سرویس روزانه ضعیف بود. فقط در حد مرتب کردن تخت
    ۸- اینترنت ضعیف و کم حجم در حد رفع مسیولیت
    ۹- هیچ تفریحی در هتل به جز آی پی تی وی وجود نداره که البته کسی برای تماشاای فیلم و شنیدن موسیقی به کیش نمیره !

    0 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    50 %
    سفر : دی 1395

    ما برای دیماه ۹۵ به این هتل رفتیم و اتاق سوییت جونیور رزرو داشتیم . در بدو ورود و با تاخیر ۳۰دقیقه ای مشخص شد که از نوع اتاق فوق همه پر هستند و ما با اجبار مجبور شدیم بریم اتاق استاندارد . به رسپشن اعلام کردیم که اتاقی رو بگیریم در شب بعدی حاظر به تعویض نیستیم . روز بعد رسپشن اعلام کرد که میخوان یه اتاق خیلی بهتری (پرزیدنتال) به ما بدن که ما گفتیم حاظر به تعویض نیستیم همونطور که شب قبل گفتیم و برامون سخته که بار و دوباره جمع کنیم. در نتیحه در اتاق خودمون موندیم . اون شب مراسم سالگرد داشتیم و از رسپشن تقاضا کردیم که برای ما گل و شیرینی تهیه کنن که زحمت کشیدن و این کار رو کردن . هتل علیرغم ظاهر بسیار خوبش کیفیت خوبی نداشت و سرویس خوبی نمیداد اما مشخص بود یه زمانی حرفهایی برای گفتن داشته.

    موقع چک اوت درخواست کردیم که هزینه گل و شیرینی رو اعلام کنند که کفتن اون بابت عذرخواهی از شب اول و اینکه نشده تو اتاق خودمون بمونیم مهمان هتل هستیم، دربراهی مابه التفاوت هزینه اتاق جونیور و استاندارد سوال کردم که گفتن اون رو هم از اقامت ۲۴ باید دریافت کنیم چون هزینه به سایت پرداخت شده. اما از انروز تا این لحظه هتل زیر حرفهاشون زدن و مابه التفاوت رو پرداخت نکردن و ظاهرا مشکل این هست که هتل اعلام کرده ما به این دوستان گفتیم برید اتاق بهتر و چون خودشون نرفتن در نتیجه هزینه شامل حالشون شده و همچنینی هزینه گل و شیرینی رو هم که جلوی ۴ نفر گفتن مهمان ما هستید رو مجددا دارن میگیرن و اختلاف مبلغ بابت خدمات فوق و پیشنهاد تعویص اتاق رو نپذیرفتن که عودت بدن.
    برای مدیریت ضعیف این هتل متاسف هستم
    از سایت اقامت ۲۴ هم انتظار پشتیانی بهتری داشتم که متاسفانه خیلی ضعییف عمل کردند.

    0 0

  3. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    63 %
    سفر : اردیبهشت 1395

    هتل مریم هتلی است که سابقا ۴ ستاره بوده ولی از سال ۹۰ با تغییراتی در آن ۵ ستاره شده است ولی همچنان ساختار ۴ ستاره خودش را حفظ کرده است بشرح زیر نظرات خود را برای این هتل بدون جانبداری بیان میکنم و امیدوارم راهگشای مسافرین عزیز باشد همچنین مطابق این نظرات را در سایت tripadvisor میتونین مشاهده کنین: همانطور که دوستان گفتند برخورد پرسنل و کلیه کارکنان در کل طول سفر بسیار مودب و دوستانه بود / اتاق ها(حتی اتاق استاندارد) از اندازه خوبی برخوردار بود / لوکیشن هتل هم بنسبت بد نبود / سرویس دهی خوب و هروقت چیزی لازم داشتین سریع در اختیار شما قرار میگیرد/مینی بار رایگان و سیستم تلویزیون اینترنتی هم از مزایای این هتل بود
    از نکات منفی آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
    اتاقها از نظافت خوبی برخوردار نبود ، لکه چای و قهوه رو مبلمان دیده میشه ، موکتها لک دار و ناپاک بود / در اتاق مورچه به وفور دیده میشه / این هتل کلا منظرگاه خوبی نداره و بیشتر اتاقهای جونیور و کینگ ویوی خوبی دارن و اتاقهای استاندارد به فضای پشت هتل که شبیه پارکینگ هشت دید داره / کلا هتل هیچگونه فضای سبز و حیاطی نداره / کیفیت صبحانه بسیار معمولی و مثل هتل ۴ ستاره و ظروف هتل هم به خوبی شستشو نشده ، فضای رستوران هم دلباز نبود .
    ارزوی سفر خوب و خوشی را رایتان دارم

    0 0

  4. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : بهمن 1394

    با سلام خدمت دوستان من به اتفاق همسرم ۲۵ بهمن به این هتل سفر کردیم در کل میتونم بگم خیلی هتل خوبی بوود خیلی هتل تمیزی بوود شیک با امکانات خیلی خوب مهمتر از همه این بود که کارمندای هتل خیلی مودب بودن و محترم
    امکانات داخل اتاق هم خوب بوود مثلا حمام خیلی تمیزی داشت رادیو داخل حمام دستشویی بوود
    تلویزیون اینترنتی داشت
    در کل من این هتل رو به دوستانی که میخوان به کیش سفر کنند توصیه میکنم

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  5. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : فروردین 1393

    سلام من داخل ایران بخصوص کیش,هتل زیاد رفتم ولی به جرات میتونم بگم یکی از عالی ترین هتلهاست از نظر تمیزی اطاقها که عالی اولین هتلی بود که من با خیال راحت رو تخت دراز کشیدم. همه چی بوی تمیزی میداد سرویس اطاق عالی یکی از بهترین چیزایی که این هتل داره برخورد بسیار بسیار عالی کارکنان هست که بسیار مودب و با احترام بر خورد میکنن و هیچ وقت لبخند از رو لبشون نمیره دکوراسیون داخلی اطاق و کل هتل عالی بود فضای هتل یجوری که ادم احساس ارامش میکنه وحس خوب بهش دست میده تنوع غذا طوری که ادم وقتی وارد رستوران میشه احساس میکنه کل غذاها. ودسر های دنیا اونجا هستن من اگه ده بار دیگه برم کیش بازم میرم هتل مریم بنظرم پنج ستاره واسه این هتل کمه باید ده ستاره بشه

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0

  6. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : اردیبهشت 1393

    قبل از سفر همه به من هتل های معروف کیش رو معرفی میکردند ولی یکی از دوستان به من پیشنهاد داد هتل مریم رو انتخاب کنم و به قول اون ضرر نمیکنم. این هتل در منطقه ای واقع شده که به راحتی با ۱۰ دقیقه پیاده روی به ساحل و چند بازار و رستورانها دسترسی پیدا میکنید.

    در دید اول با یه نمای فوق العاده زیبا مواجه میشید که ساختمانهای اروپایی رو تداعی میکنه مخصوصا ستونهای بلند و گنبد بالای هتل خیلی جلوه زیبا و خاصی بهش داده. وقتی از پله ها بالا میری در باز میشه و یه مهماندار خیلی خوش اخلاق با یه لبخند ورودت رو خوش آمد میگه و خنکیه هوای داخل لابی حسابی حالتو جا میاره.

    نمای واقعا شیک و زیبای داخلی با راه پله های رویال اروپایی جلوه جالبی به ورودی لابی میده. کارمندان با اخلاق و شیک با زیبایی هتل تناسب داشتند و به سرعت شما رو دعوت به نشستن توی لابی و پذیرایی با آب میوه می کردند. به سرعت کار پذیرش انجام شد و به اتاق راهنمایی شدیم .

    در نظر اول اتاق بسیار زیبا دکور بندی شده بود. تخت بسیار راحت بود و ترکیب نور هم بسیار عالی توی اتاق جلوه میکرد. سیستم مدیریت کامپیوتری اتاق امکانات جالبی برای موندن توی اتاق به مسافر میداد. توی این هتل هر روز بعد از ظهر میوه به صورت آزاد و بر روی اتاق سرو میشه همچنین سرویس قهوه و چای بصورت آزاد دراتاق موجود و هر روز شارژ میشه.

    از رستوران هم بگم که صبحانه و نهار منو باز با انواع غذاهای خوشمزه که من واقعا راضی بودم. صبحانه گرم و سر متنوع و نهار با تقریبا ۱۶ نوع غذای خوشمزه که واقعا آدم رو وسوسه میکنه تا جاییکه میتونه بخوره.

    از لحاظ سرگرمی داخل هتل فقط این دارای بیلیارد و ایر هاکی بود و امکاناتی مثل استخر و وسائل بازی برای اوقاتی که داخل هتل بودیم نداشت.
    من کلا از سرویس هتل راضی بودم و به شما هم پیشنهاد میدم که این هتل رو حتما امتحان کنید. واقعا ضرر نمی کنید.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش
تلفن : 07644421111
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.