X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل شانگری لا
Shangri La Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل شانگری لا در نزدیکی قلب منطقه کسب و کار ساتورن نهفته و در راستای رودخانه چائو پرایا واقع شده است و این هتل لوکس دسترسی آسان به جاذبه های توریستی و مکان های کسب و کار در شهر دارد . هتل شانگری لا بانکوک ، تایلند مجاور به ایستگاه قطار هوایی BTS شافان تاکسین قرار دارد . همچنین با ماشین از فرودگاه بین المللی سووارنابومی حدود ۴۰ دقیقه تا هتل شانگری لا بانکوک طول می کشد . یکی از ده هتل برتر در جهان ، هتل شانگری لا بانکوک با ۸۰۲ اتاق می باشد که فقط چند ایستگاه دورتر از مرکز تجاری بانکوک قرار گرفته است . اتاق ها مشرف به شهر یا رودخانه هستند ، همچنین اتاق ها در هتل شانگری لا بانکوک با دکور تایلندی همراه با ابریشم و مبلمان چوبی مزین شده اند . در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای ، گاوصندوق ، و مینی بار فراهم می باشد . معتبرترین غذاهای مدرن ایتالیایی را در رستوران و بار Volti تجربه کنید که در آن مهمانان می توانند موسیقی گوش کنند و از فضای لوکس لذت ببرند . برای یک تجربه ناهار خوری عاشقانه ، رستوران Horizon II River Cruise غذاهای آسیایی و بین المللی در یک قایق خصوصی ارائه میدهد . در مغازه شکلات هتل شانگری لا بانکوک طیف زیادی از شیرینی ها و نوشیدنی های گرم فراهم می باشد . منطقه بنگ راک یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به محله چینی ها ، تاریخ و حمل و نقل عمومی علاقه مند هستند .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 802
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 89 Soi Wat Suan Plu, Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand
تلفن : +66 2 236 7777
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.